کد خبر: 867299
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به عملکرد زنگنه نمره عالی داد و گفت:کرباسیان وزیر پیشنهادی اقتصاد مدیر موفقی بوده و یک مدیر اجرایی است.
محمد حسن‌نژاد در خصوص معرفی آقای زنگنه به عنوان وزیر پیشنهادی نفت  اظهار داشت: بنده به عمکلرد زنگنه وزیر نفت در چهار سال گذشته نمره عالی می‌دهم و به زنگنه برای حضور در کابینه دوازدهم رأی مثبت می‌دهم.

 نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود:از تمام وزرایی که دوران مسؤولیت خود در وزارتخانه‌های متبوعشان به پایان رسیده، قدردانی می‌کنم.‌

این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص معرفی آقای کرباسیان به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: ان شاء‌الله آقای کرباسیان رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب می‌کند به دلیل اینکه مدیری موفق بوده و یک مدیر اجرایی است.

حسن‌نژاد درخصوص معرفی آقای ربیعی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد:ربیعی شخصیت خوبی دارد اما بنده به دلیل عملکرد ضعیف، رأی منفی می‌دهم.   

وی درخصوص معرفی آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت افزود:هنوز درباره رأی به آقای شریعتمداری به نتیجه قطعی نرسیده‌ام باید بیشتر برنامه‌های شریعتمداری را بررسی کنم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی آقای حجتی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی یادآور شد: با توجه به بررسی‌ها، به آقای حجتی رأی اعتماد نمی‌دهم، به دلیل اینکه عملکرد آقای حجتی به طور مثال در بخش بازار مرغ و تخم مرغ و پرتقال‌های شب عید، نوسانات در بازار میوه و محصولات کشاروزی مناسب نبوده است.

وی درخصوص معرفی آقای جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات افزود: تخصص و تجربه برای احراز یک سمت مهم است آقای جهرمی در بخش فنی عملکرد موفقی داشته و در آن بخش تخصصی به کار خود ادامه دهد اما احساس می‌شود در پست وزارت ارتباطات موفق نمی‌شوند.

حسن‌نژاد در خصوص معرفی آقای بی‌طرف به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو خاطرنشان کرد: هنوز به نتیجه قطعی درباره رأی اعتماد به بی‌طرف نرسیده‌ام باید بررسی‌های کامل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر