کد خبر: 867227
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
آماده‌سازي تيم‌هاي ملي كشتي در بي‌آبي‌، قطع برق و گرما براي مسابقات جهاني
تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران بعد از حضور در بارگاه امام هشتم و شارژ روحي و معنوي براي حضور در رقابت‌هاي جهاني پاريس به تهران بازگشتند و...
فريدون حسن
 
تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران بعد از حضور در بارگاه امام هشتم و شارژ روحي و معنوي براي حضور در رقابت‌هاي جهاني پاريس به تهران بازگشتند و ادامه تمرينات خود در خانه كشتي را از سر گرفتند. هرچند كه دوشنبه بعدازظهر اتفاقاتي در خانه كشتي افتاد كه بار ديگر ثابت كرد زيرساخت‌ها همچنان مشكل دارد آن هم براي ورزش اول كشور، قطع آب و برق خانه كشتي از آن دست اتفاقاتي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد. اينكه كشتي‌گيران و كادر فني دو تيم علاوه بر مسائل فني، دغدغه گرما، تشنگي و كمبود نور هم داشته باشند، اصلاً توجيه‌پذير نيست، آن هم تيم‌هايي كه قرار است با حريفان جهاني سرشاخ شوند، حريفاني كه به لحاظ روند آماده‌سازي قطعاً جلوتر از ما هستند و كشتي‌گيران ايران در همين شرايط مثلاً درست، با غيرت و تعصب پشت آنها را به خاك آشنا مي‌كنند. به نظر مي‌رسد مسئولان بلندپايه ورزش بايد فكري عاجل براي حل و فصل شدن مشكلات خانه كشتي بكنند تا ورزش اول كشور حداقل از اين بابت كمتر دچار مشكل باشد. سرمربي تيم ملي فرنگي كه شاگردانش از 30 مرداد به مصاف حريفان مي‌روند با اشاره به انگيزه بالاي شاگردان جوانش مي‌گويد: «به دنبال ارائه بهترين نمايش در فرانسه هستيم، روزهاي سخت و پرفشاري را پشت سر گذاشتيم و حالا تمرينات شادابي را دنبال مي‌كنيم.» اشكاني به جوان بودن تيمش هم اشاره كرد و گفت: «در شش‌وزن براي نخستين بار كشتي‌گيران روي تشك مي‌روند. البته بي‌تجربه نيستند ولي طبيعي است كه شرايط مسابقات جهاني متفاوت است.
 
بايد به اندازه بضاعتشان از آنها توقع داشته باشيم، ولي مطمئن باشيد كه تا آخرين نفس خواهيم جنگيد و سعي مي‌كنيم تا آخرين ثانيه به دنبال پيروزي باشيم و با كمك خدا و دعاي مردم با دست پر به ايران برمي‌گرديم.» محمد طلايي، سرمربي تيم ملي كشتي آزاد اما با انتقاد از شرايط موجود و مشكلات پيش آمده گفت: «كشتي ورزش اول كشور است، اما در مظلوميت و كمبود امكانات به سر مي‌برد. من تقاضا مي‌كنم آقايان مسئول به درد كشتي برسند چون كشتي واقعاً مظلوم واقع شده است.» سرمربي تيم ملي كشتي آزاد در خصوص آمادگي و شرايط شاگردانش مي‌گويد: «بچه‌ها تمرينات خيلي خوبي را پشت سر گذاشته‌اند. در تيم ملي پوست‌اندازي كامل انجام داديم، فقط يزداني مدال‌دار المپيك ماست كه او هم يك وزن بالاتر كشتي مي‌گيرد، بنابراين يك تيم كاملاً جديد است كه اميدواريم با ياري خدا و دعاي خير مردم بتوانيم موفق باشيم و دل همه را شاد كنيم. بچه‌هاي ما جوان هستند و لياقت خود را نشان خواهند داد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار