کد خبر: 867110
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
رئیس سازمان صنعت و معدن استان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با اجرای طرح رونق تولید در سال ‌ جاری تاکنون 90 واحد تولیدی استان جهت بهره مندی از تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شد ند.
 بهروز اسودی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اعلام این خبر افزود: این واحدها برای دریافت تسهیلات به مبلغ بیش از یک هزار و 180 میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند.
وی افزود: از این تعداد واحدهای معرفی شده به بانک‌ها، 77 واحد مربوط به بخش صنعت و 13 واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: 77 واحد صنعتی معرفی شده با بانک‌ها به مبلغ بیش از 1یک هزار و 40 میلیارد ریال و واحدهای کشاورزی به مبلغ 141 میلیارد ریال تسهیلات دریافت خواهند کرد و حدود 600 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد خواهد شد.
اسودی اظهار کرد: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات رونق تولید به ارزش 527 میلیارد ریال به 24 واحد صنعتی و 18 واحد کشاورزی متقاضی تسهیلات رونق تولید موافقت شد.
وی یادآور شد: از آغاز اجرای طرح رونق تولید در سالجاری تاکنون ، 492 واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که پرونده 384 واحد تولیدی در مرحله بررسی کارگروه قرار دارد.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان با اشاره به دیگر دستور کار این نشست اظهار کرد: در این جلسه مشکلات بانکی و امور زیربنایی پنج واحد تولیدی بیارکاران کویر ، سیم و کابل مغان ، تولیدی دامنکوه ، آهک اطراف شاهرود و سیمان شاهرود بررسی شد.
وی گفت: در هفتاد و سه جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 444 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع تولید یک هزار و 79 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که 54 درصد مصوبات این کارگروه اجرایی و 46 درصد نیز در دست اقدام است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: در این نشست گزارشی از عملکرد بانکهای عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمیته پایش تسهیلات رونق تولید ارائه شد.
  اسودی افزود: تا کنون از 256 واحد تولیدی در بخش صنعت استان که در سال گذشته تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند نظارت های لازم صورت گرفته است و با پرداخت 3 هزار و 352 میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها ، 1هزار و 694 فرصت شغلی جدید ایجاد شده است که 79 درصد از میزان اشتغال تعهد شده و 80 درصد از پرداخت تسهیلات در این واحدها محقق گردیده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار