کد خبر: 866962
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل:
رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: خادمان افتخاری عتبات عالیات از بین گروه‌ها و اقشار مختلف معرفی شده تا امکان جذب کمک‌های بیشتر از طیف‌ها و گروه‌های مختلف فراهم آید.

اسفندیار هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: ما آمادگی داریم تا نسبت به جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین و کمک‌های اقشار و گروه‌های مختلف جامعه اقدام کنیم به طوری که اهمیت این موضوع ایجاب می‌کند تا ما با استفاده از روش‌های متنوع به جذب این کمک‌ها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه در جوامع بشری به ویژه در جامعه اسلامی اتفاقات و حوادث مختلف بیانگر این است که مردم باورهای اعتقادی و درونی خود را در ترویج و توسعه امر ارزشی و الهی حفظ کرده و همواره سعی کردند کارهای برجسته و شاخصی را انجام دهند، ‌افزود: این حرکت با شدت و حدت بیشتر و یا متوسطی همواره انجام شده و اخلاص جمعیت شیعه را به خوبی به نمایش گذاشته است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل ادامه داد: در بهترین حالت بیان باورها و ارزش‌های این جامعه عظیم مرتبط با عتاب مقدس و اقدامات فرهنگی ارزشی بسیار نمود واقعی‌تر پیدا کرده و همواره بر این تحولات و تغییرات شاهد بودیم که با تقویت اراده انسانی و الهی کارها به خوبی به پیش رفته است.

هوشیار با بیان اینکه عتاب مشخص به عنوان محور اعتقادات زمینه تقویت ارادت به اهل بیت و همچنین عشق به خاندان پیامبر (ص) را با تکیه بر تقویت فرهنگ متعالی و معنوی فراهم کرده است، عنوان کرد: دشمنان همواره با هدف تضعیف باورهای انسانی و ارزشی تلاش کردند تا برای رسیدن به مقاصد شوم خود بی‌حرمتی به اعتقادات مردم و عتاب مقدس را مدنظر قرار دهند.

وی گفت: ما مصمم بر آن هستیم تا با تمام وجود و با محوریت حسینی بودن شهر اردبیل در کمک به بازسازی عتبات عالیات به عنوان یک استان پیش‌رو عمل کنیم و انتظار می‌رود هموطنان با استفاده از روش‌های پرداخت کمک‌های مردمی به ستاد عتبات عالیات استان کمک کنند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل از واریزی به حساب تعیین شده نزد بانک‌های ملی، پرداخت نقدی نذورات با دریافت قبوض، ارتباط با خادمان افتخاری در مساجد و ارائه کمک‌های خود به انها، پرداخت هدایا و نذولات غیرنقدی خود به ستادهای شهرستانی و ثبت نام به عنوان خیر و پرداخت ثابت ماهانه و سالانه در قالب مجموعه خیرین و عضویت در این مجمع می‌تواند کمکار ما باشند.

هوشیار از معرفی خادمان افتخاری عتبات عالیات خبر داد و افزود: ما نسبت به پرداخت اسناد افتخاری در قبال کمک برای ساخت صحن حضرت زهرا (س) هر مترمربع 300 هزار تومان ، صحن عقیله بنی هاشم هر مترمربع 400 هزار تومان ، گنبد امام حسین (ع) هر خشت طلا 2 میلیون و 150 هزار تومان اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر