کد خبر: 866949
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
امام جمعه سراب:
امام جمعه سراب با انتقاد شدید از مافیای حاکم بر وزرات صنعت و معدن گفت: یا مسؤولان در نفلین سینیت را تخته کنند و این طرح را پایان یافته اعلام کنند و یا اینکه سریعاً عملیات اجرایی طرح شروع شود.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی  در جمع خبرنگاران شهرستان سراب با انتقاد شدید از مافیای حاکم بر وزرات صنعت و معدن اظهار داشت: 20 سال بعد از کلنگ‌زنی طرح نفلین سینیت سراب که با هزار امید و آرزو صورت گرفت اکنون یک شرکت آلمانی که 9 میلیون یورو برای مطالعه و طراحی دانش نفلین سینیت از وزرات صنعت دریافت کرده حاصل مطالعات خود را در یک سطر با عنوان اینکه طرح نفلین سینیت توجیه اقتصادی ندارد به مسؤولان ارائه داده است.

امام جمعه سراب با طرح این پرسش که اگر نفلین سینیت توجیه اقتصادی ندارد، چرا بدون مطالعه کلنگ‌زنی و تاکنون حدود 102 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است ابراز داشت: متاسفانه برخی نمایندگان که در این مورد مطالبه‌گری می‌کنند بلافاصله به سفر تفریحی آلمان، روسیه و کنیا با عنوان نفلین سینیت فرستاده می‌شوند تا صدای آنها خاموش شود.

حجت‌الاسلام اکرمی هشدار داد: یا مسؤولان در نفلین سینیت را تخته کنند و این طرح را پایان یافته اعلام کنند و یا اینکه سریعاً عملیات اجرایی طرح شروع شود.

امام جمعه سراب با کنایه به دریافتی نجومی بیش از 100کارمند ریز و درشت در نفلین سینیت در آذرشهر و سراب گفت: اگر این طرح توجیه ندارد باید به این بذل و بخشش‌ها که از جیب بیت‌المال صورت می‌گیرد پایان داده شود.

حجت‌الاسلام اکرمی یادآورشد: فصل مشترک اصلاح طلبان و اصول‌گرایان که دولت تشکیل می‌دهند از ابتدا بی‌توجهی به این طرح در منطقه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر