کد خبر: 866946
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق پروژه‎های عمرانی سلامت در استان می‌تواند تحولات مثبتی را فراهم کند.
محمد حسین فرهنگی در جشنواره‌ی عمران سلامت تبریز با بیان اینکه بخش سلامت جامعه از بخش‌هایی است که رضایت‌مندی مردم با آن رابطه‌ی مستقیم دارد، اظهار کرد: اگر خدمات درمانی به درستی برای مردم ارائه نشود، قطعاً نارضایتی مردم را در بر خواهد داشت. در حوزه‌ی سلامت علاوه بر خدمات درمانی نیاز به فضا و تجهیزات کافی است که طبیعتاً با شعار، این تجهیزات تامین نمی‌شود. 

  وی ادامه داد: برای تحقق اهداف درمانی استان نیازمند تامین منابع مالی و مدیریت صحیح منابع هستیم، در حوزه‌ی پژوهش، پژوهشگاه علوم پزشکی جزو معدود پژوهشگاه‌هایی خواهد بود که صدها نفر عضو هیئت علمی در آن مشغول به کار می‌شوند و در این پژوهشگاه می‌توان برندهای جدید علمی را به  جامعه‌ی علمی جهانی تولید و ارائه داد. 

 وی با اشاره به اقدامات مثبت دولت تدبیرامید در حوزه ی سلامت، اظهار کرد: در حال حاضر چند پروژه ی بیمارستانی با بیش از دو هزار تخت خواب در دست اجرا و دستور کار وزارتخانه است که  می‌تواند زمینه ساز تحولات مثبت و بزرگی برای استان باشد. 

وی با بیان اینکه تبریز 2018 برای موضوع توریسم درمانی ظرفیت مناسبی است، تاکید کرد: برای گردشگرانی که از کشورهای همسایه در استان تردد می کنند، می توان خدمات درمانی زیادی را ارائه داد و باید از مسئولین بخش سلامت کشور های همسایه دعوت کنیم تا شرایط فعلی خدمات درمانی استان به آن‌ها معرفی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر