کد خبر: 866937
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
مسؤول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) :
مسؤول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: دومین دوره مسابقات ورزش‌های رزمی و کاربردی بسیج با حضور 500 شرکت‌ کننده بسیجی از سراسر استان اصفهان در 5 سالن ورزشی در سطح شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش جوان آنلاین ،علی پیمان‌صفت با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات ورزش‌های رزمی و کاربردی بسیج در استان اصفهان اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 500 شرکت‌کننده بسیجی از سراسر استان اصفهان در 5 سالن ورزشی در سطح شهر اصفهان برگزار شد.

وی بیان نمود: در این مسابقات که شرکت‌کنندگان از 22 ناحیه مقاومت از 27 ناحیه مقاومت بسیج استان اصفهان حضور داشتند، ورزشکاران در 7 رشته شرکت کردند که در گروه اول که مختص ورزش‌های رزمی است؛ ورزشکاران در 4 رشته ووشو، تکواندو، کاراته و جودو و در رشته‌های کاربردی در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی و تیرکمان به رقابت پرداختند.

مسؤول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) بیان داشت: این مسابقات تا بعدازظهر روز 19 مرداد به پایان خواهد رسید و احکام و مدال‌ها توزیع خواهد شد؛ ضمن آن‌که نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد؛ چراکه این دوره از مسابقات هم رقابت‌های قهرمانی استان  و هم به‌ عنوان مسابقات انتخابی کشور برای اعزام نفرات منتخب مسؤول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان استان جهت شرکت در المپیاد کشوری بسیج  محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره فقط مختص بسیجیان است و اعضای پایور و کادری نیروهای مقاومت بسیج در این دوره شرکت نکرده‌اند و بسیجیان 22 ناحیه مقاومت شهرستان‌ها در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند.

پیمان‌صفت افزود: نفرات برگزیده با نظر کادر فنی از بین کلیه شرکت‌کنندگان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد و هر رشته به‌ صورت مجزا مسابقات کشوری دارد که برگزیدگان استان به این مسابقات اعزام خواهند شد و ممکن است که فردی به عنوانی دست پیدا نکند، ولی با نظر کادر فنی استان در مسابقات کشوری حضور یابد.

مسؤول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: هدف اصلی که از برگزاری این مسابقات دنبال می‌شود، علاوه بر حضور پرقدرت در مسابقات کشوری تحقق برنامه ترسیم‌شده سازمان ورزش بسیج که مبنای آن ارتقای آمادگی رزمی آحاد کارکنان و آحاد بسیجیان است و بسیجیان باید با ایجاد انسجام در امور ورزشی نقش‌آفرینی کنند که طبق برنامه سازمان ورزش بسیج این برنامه‌ها در قالب 18 رشته تبیین شده است.

پیمان‌صفت خاطرنشان کرد: مسابقات 12 رشته دیگر باقیمانده نیز به‌ مرور زمان با حضور بسیجیان از سراسر استان در آینده برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: از باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت به‌ عنوان مجری اصلی برگزاری این مسابقات و همچنین هیأت‌های ورزشی که در برگزاری منسجم این مسابقات یاری کردند، تشکر می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار