کد خبر: 866909
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
مدیرموقوفه مهرفاطمی، از خریداری 213 سهم از موقوفه مشارکتی مهرفاطمی به نام ابجدی حضرت زهرا(س) توسط آیت‌الله صافی گلپایگانی یکی از مراجع عالیقدر شیعه خبر داد.

حجت الاسلام جواد مظلوم، مدیرموقوفه مهرفاطمی گفت: 213 سهم از موقوفه مشارکتی مهرفاطمی به نام ابجدی حضرت زهرا(س) توسط آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مرجع عالیقدر شیعه خریداری و وقف شد.

وی با بیان این که کمتر از یک درصد موقوفات استان خراسان رضوی، با نیت حضرت زهرا(س) است، افزود: موقوفه ای بصورت مشارکتی به نام (مهرفاطمی) به صورت قرض و دریافت وام ایجادو راه اندازی شده است.

این روحانی مسئول اظهار داشت: برای این طرح 320هزارسهم 500 هزارریالی در نظر گرفته شده تا عموم مردم بتوانند در این وقف گروهی سهیم باشند.

حجت‌الاسلام مظلوم اضافه کرد: این موقوفه در زمینی به مساحت حدود یک هزار متر مربع و بازیربنایی حدود 5هزار و 600متر مربع در هفت طبقه، دارای 14واحد تجاری ، 28واحد اقامتی و 2طبقه پارکینگ است.

مدیر موقوفه مهرفاطمی خاطرنشان کرد : برای کسانی که در این طرح مشارکت داشته باشند وقف نامه و سند نتظیم خواهد شد که درآمد و عواید این موقوفه صرف کمک و حمایت به هزینه های برگزاری اجتماع عزاداران و جشن ولادت حضرت زهرا (س) و نیز هزینه های  ترویج فرهنگ فاطمی به تشخیص متولیان خواهد شد.

 این وقف نامه باحضور آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و حجت الاسلام احمدزاده، مدیرکل اوقاف خراسان رضوی تنظیم و ثبت شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار