کد خبر: 866878
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
سرقت شير سيلندر گاز كلر از انبار تأسيسات شركت سهامي آبياري خام دزفول، باعث نشت گاز و مسموم شدن 475 نفر از ساكنان محل شد.
به گزارش خبرنگار ما، اين حادثه ساعت 21 شامگاه شنبه در انبار تأسيسات شركت سهامي آبياري قديم، در محدوده رودبند اتفاق افتاد. سارق كه قصد سرقت شير سيلندر گاز را داشت، به علت نشت گاز فرار كرد و باعث نشت گاز در بخش وسيعي از محل شد.
حبيب‌الله آصفي، فرماندار دزفول در توضيح بيشتر گفت: سه سيلندر در انبار وجود داشت كه يكي از آنها دچار نشتي گاز شد.  رئيس دانشگاه علوم پزشكي دزفول هم گفت: 475 نفر با علائم مسموميت با گاز كلر به بيمارستان‌هاي شهر مراجعه كردند و تحت درمان قرار گرفتند كه بيشتر دچار مشكل تنفسي و مسموميت ناشي از استنشاق گاز كلر شده بودند.
 وي افزود: بيشتر اين افراد مشكل جزئي تنفسي داشتند كه در همان دقايق اوليه با مراجعه به بيمارستان‌ها و مراكز درماني تحت درمان قرار گرفته و مرخص شدند و كمتر از 10 درصد اين افراد در بيمارستان تحت درمان هستند.
 
وي در توضيح فوت مردي 50 ساله هم گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشكي مرگ اين فرد بر اثر استنشاق گاز كلر تأييد نشده و علت دقيق مرگ نيازمند كالبد شكافي است.
براساس اين گزارش،  شهردار دزفول، مديرعامل آتش‌نشاني، مديرعامل هلال‌احمر و گروه خبري که در محل حضور داشتند هم مسموم شدند. احمد قهرماني، دادستان دزفول هم گفت: با كارشناسي ابعاد حادثه و پيگيري آن، طبق شواهد و فرضيه اوليه، با توجه به مفقودي شير سيلندر گاز كلر احتمال مي‌رفت فردي به قصد سرقت اقدام به خارج كردن شير سيلندر كرده‌است و اين امر موجب نشت گاز و ايجاد مشكل براي شهروندان شده بود. به اين ترتيب گزارش اين حادثه در دادگستري دزفول تنظيم شد و در حال پيگيري است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار