کد خبر: 866622
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو:
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو بانک تجارت گفت: بعد از یک سال کار و فعالیت در حوزه بیمه توانگری مالی، بیمه تجارت نو رقم یک است.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، سید محمد عباس‌زادگان در نشست با خبرنگاران در آیین افتتاح شعبه بیمه تجارت نو در بانک تجارت اردبیل اظهار کرد: شرکت بیمه تجارت نو با 250 میلیارد تومان اعتبار تشکیل شد و یکی از شرکت‌هایی است که بالاترین سپرده‌ها را برای آغاز کار دارد.

وی با اشاره به اینکه این میزان سپرده مدت پذیرش ریسک و پرداخت خسارت را بالا برده است، تصریح کرد: ‌اغلب شرکت‌ها باید سه سال کار کنند تا بیمه مرکزی توانگری مالی آنها را تأیید کند در حالی که بیمه تجارت نو بعد از یک سال کار توانگری مالی خود را به درجه یک رسانده که کمتر شرکتی موفق شده در این زمان کوتاه این توانگری مالی را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو بانک تجارت با اشاره به اینکه این توانگری مالی نظام حسابداری مناسب و اداری فنی شرکت را نشان می‌دهد، گفت: پوشش بیمه‌ای بسیاری از سرمایه‌گذاران از جمله پالایشگاه جدید آبادان، کاسپین و آذر نزد شرکت ماست و اخیراً نیز خط لوله در حال ساخت گاز عراق را تحت پوشش برده‌ایم که در کنار آن واگذاری خط دو آن نیز اجرایی خواهد شد.

عباس‌زادگان به مزیت‌های شرکت بیمه تجارت نو اشاره کرد و افزود: یکی از مزیت‌هایی که ما را به درجه اعلای موفقیت رسانده، کادر دست‌چین شده و توانمندی است که در این بیمه جمع‌آوری شده و هر کدام با تعهد و تخصص فعالیت می‌کنند.

وی از حضور و آموزش یک‌هزار نفر کارشناس پرداخت خسارت خبر داد و بیان کرد: همه این کارشناسان به صورت آنلاین در بدنه بیمه تجارت نو فعالیت کرده و با احصای میزان خسارت در تمامی بخش‌های بیمه‌ای اعم از اتومبیل، بیمه عمر و سایر بیمه‌ها تلاش می‌کنند تا خسارت وارده به مردم را به موقع و بدون دغدغه پرداخت کنند.

عباس‌زادگان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: خسارت‌های این شرکت برون سپاری شده و در اختیار شرکت‌های ارزیابی خسارت حرفه‌ای قرار گرفته و شهروندان تنها با یک تماس با کارشناسان آنلاین ما می‌توانند خسارت وارده را دریافت کنند.

وی دیگر مزیت بیمه تجارت نو را سرعت پرداخت خسارت اعلام کرد و ادامه داد: گاهی اوقات این پرداخت خسارت در زمانی کمتر از 24 ساعت انجام می‌شود و هیچ کس برای دریافت خسارت خود پشت درهای بیمه نمی‌ماند.

عباس‌زادگان با یادآوری اینکه کشور ایران در خسارت‌های جاده‌ای و آسیب‌دیدگان رقم بالایی را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد:‌ گاهی اوقات این خسارت بیشتر از یک جنگ است و این به دلیل جاده‌های ناایمن و ساختمان‌های سفت‌بنیان ماست که شرکت بیمه تجارت نو توانسته با ورود به این حوزه شرایط ریسک را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه در ساختمان‌های ما تا اتمام ساخت بسیاری از کارگران به دلیل عدم رعایت استانداردهای ساخت و ساز کشته می‌شوند، تصریح کرد: این یک وضعیت آزاردهنده است اما بیمه تجارت نو بر روی مدیریت ریسک و ایمنی وقت زیادی گذاشته به این ترتیب که هر واحد تولیدی که پوشش بیمه‌ای خود را به ما سپرده توسط کارشناسان ما نقاط ریسک بازرسی و بازبینی شده و با احصای مشکلات در صدد رفع آن برآمده‌ایم.

عباس‌زادگان یادآور شد: ما کلاس‌های مقابله با ریسک و بحران را در بانک تجارت برگزار می‌کنیم و مشتریان ما که در بانک در معرض بیشترین آسیب قرار دارند را تحت این آموزش‌ها برده‌ایم تا قدری از این حوادث تلخ را کاهش دهیم.

وی حادثه پلاسکو را یکی از تلخ‌ترین فاجعه انسانی برشمرد و گفت: بعد از این رویداد تلخ، یک آموزش و گردهمایی یک روزه برگزار شد که مدیران ساختمان‌های بلند مرتبه در بخش ریسک‌پذیری توجیه شدند.

عباس‌زادگان یکی از ساختمان‌های ناایمن شهر تهران را بعد از پلاسکو، بازار تهران اعلام کرد و افزود: در صورت رویداد اتفاقی همچون پلاسکو ما علی‌رغم دچار شدن به فاجعه انسانی دیگر، بسیاری از سرمایه‌های خود را به ویژه در بازار فرش که نفیس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین فرش‌ها را در خود جای داده، از دست می‌دهیم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ‌بر همین اساس ما مسابقه عکسی را برگزار کردیم تا بتوانیم نقاط بحرانی و پرخطر و ساختمان‌های ناایمن را شناسایی کنیم و علاوه بر آن مردم را از این مخاطرات آگاه نماییم.

عباس‌زادگان اظهار امیدواری کرد بعد از پایان شهریور اولین شرکت ریسک و ایمنی در حوزه انرژی در بیمه تجارت نو راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با 10 واحد عملیاتی شرکت بیمه تجارت نو آغاز به کار کرد، ادامه داد: ‌ما قبل از پاییز در تمام استان‌ها و شهرهای بزرگ شرکت ریسک و ایمنی را در حوزه انرژی مستقر خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو بانک تجارت یادآور شد: در استان اردبیل در صدد ایجاد دفاتر نمایندگی فروش بین جوانان فعال و جویای کار هستیم که این می‌تواند بر بهبود روند اشتغال استان نیز مؤثر باشد.

عباس‌زادگان اظهار کرد: سایت بیمه مرکزی برای دریافت نمایندگی جنرال آمادگی لازم را دارد که بعد از اعلام درخواست این نمایندگی به کارجویان اعطا خواهد شد که متقاضیان می‌توانند با داشتن مدرک لیسانس وارد کار شوند.

وی تصریح کرد: در بخش فروش بیمه عمر مدرک دیپلم نیز از متقاضیان پذیرفته می‌شود.

عباس‌زادگان یکی از دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه را گران بودن آن در سال‌های گذشته اعلام کرد و گفت: علاوه بر آن مالیات بر ارزش افزوده نیز یکی دیگر از عوامل بیمه‌گریزی مردم است به طوریکه در هیچ جای دنیا مالیات بر ارزش افزوده از بیمه‌ها دریافت نمی‌شود.

وی آگاه‌سازی مردم نسبت به حقوق بیمه‌ای خود را بسیار مهم اعلام کرد و افزود: مردم ما با اطلاع از این حقوق خود باید بتوانند در امر بیمه‌ای وارد عمل شده و در همه امور نسبت به بیمه خود و خانواده‌هایشان اقدام کنند.

عباس‌زادگان با اشاره به اینکه بیمه عمر نسبت بسیار پایینی را در سهم بیمه‌ای کل کشور دارد، بیان کرد: بیمه عمر در پوشش بیماری‌هایی همچون آلزایمر، ام.اس و سرطان که بسیار هزینه‌های بالایی دارد، کاربرد فراوانی دارد که امیدوارم مردم ما با آگاهی از این شرایط اقدام کنند.

وی رسانه‌های مجازی را برای این امر خطیر بسیار مهم اعلام کرد و ادامه داد: ‌ضریب نفوذ بیمه باید در میان مردم ما افزایش یابد.

عباس‌زادگان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در کشور ضریب نفوذ بیمه 2.2 دهم است اما این رقم در استان اردبیل به 2.3 دهم رسیده و مردم این استان سالیانه 180 هزار تومان حق بیمه پرداخت می‌کنند.

وی از تدوین برنامه استراتژیک پنج ساله بر 250 صفحه و در چارچوب فعالیت‌های بیمه تجارت نو خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما با توجه به توریستی بودن کشور و در کنار آن استان اردبیل، بیمه مسافران و توریست‌هاست که بتوانیم در سایت خدمات بیمه‌ای این خدمت را نیز ارائه دهیم.

عباس‌زادگان بزرگترین سرمایه کشور را در بخش انرژی اعلام کرده و اظهار امیدواری کرد: بیمه تجارت نو بتواند با ورود به حوزه انرژی نیز این بخش را تحت پوشش بیمه‌ای خود ببرد.

در ادامه این نشست مسؤول راه‌اندازی بیمه تجارت نو در شمالغرب نیز در سخنانی تصریح کرد: اردبیل، تبریز، زنجان و ارومیه جزو اولین مناطقی است که بیمه تجارت نو در آنها راه‌اندازی شده که امیدواریم در مناطق دیگر نیز بتوانیم به پوشش کامل این بیمه دست یابیم.

قدس وضعیت حق بیمه تولید در کشور را حدود 280 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: نسبت رشد حق بیمه تولید سال 95 نسبت به سال قبل حدود 23 درصد بوده است که از این حق بیمه تولید سهم استان اردبیل 1.2 دهم درصد احصا شده است.

وی سهم از کل خسارت در استان اردبیل را 1.5 درصد، سهم جمعیت از کل کشور را 1.6 دهم درصد، سهم از تولید ناخالص داخلی را 9 دهم درصد و حق بیمه سرانه هر شهروند را 180 هزار تومان اعلام کرد.

مسؤول راه‌اندازی بیمه تجارت نو در شمالغرب افزود: ما به عنوان بیمه تجارت نو کار عملیات بیمه‌گری را اجرایی می‌کنیم که در این راستا نیازمند همراهی خبرنگاران و رسانه‌های استان در راستای اطلاع‌رسانی از نحوه فعالیت شرکت بیمه تجارت نو و محصولات آن هستیم.

قدس بیان کرد: بیمه تجارت نو در زمینه عمر سرمایه‌گذاری به عنوان طرح مهریار وارد کار شده و علاوه بر اینکه یک فرهنگ نوین بیمه‌ای را ایجاد می‌کند، در زمینه فرهنگ پس‌انداز برای آتیه خانواده‌ها، فرزندان و خطر فوت و حوادث پزشکی نیز کاربرد بسیاری دارد.

وی طرح دیگر بیمه تجارت نو را بیمه منازل مسکونی، اصناف و تجارت اعلام کرد و ادامه داد: این بیمه خسارت‌های هزینه‌های شرکت و مسؤولیت در قبال همسایگان را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد که نیازمند اطلاع‌رسانی در این حوزه نیز هستیم.

قدس اعلام آمادگی کرد: در راستای آشنایی شهروندان با حقوق بیمه کارشناسان بیمه تجارت نو، اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان و آشنایی با حقوق بیمه انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: متأسفانه بسیاری از شهروندان ما از موقعیت و حقوق بیمه‌ای خود ناآگاه و بی‌اطلاع هستند که کارشناسان ما در این حوزه می‌توانند اطلاعات وسیع و گسترده‌ای را در اختیار شهروندان قرار دهند.

قدس اضافه کرد: ‌ما با کمک رسانه‌ها می‌توانیم در اجرای این حرکت موفق باشیم چرا که استان اردبیل در ضریب خسارت بیمه‌ای بسیار بالاست و آگاهی و اطلاع‌رسانی مردم می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان اردبیل نیز در این نشست در سخنانی اظهار کرد: در سال 95 و 96 بانک تجارت استان اردبیل در اعطای تسهیلات در مقوله رفع موانع تولید رتبه اول را به خود اختصاص داده و خوشحالیم که در توسعه طرح‌های بزرگ همچون آرتاپلاست، شیرهای صنعتی، شرکت‌های آردسازی و سوله‌سازی در امر اعطای تسهیلات نقش مؤثری را ایفا کرده‌ایم.

باقری تصریح کرد: در سال گذشته و سالنامه اول سال‌جاری ما رتبه اول را در این خصوص به خود اختصاص داده‌ایم و در کنار آن در امر مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز چهار هزار و 200 مورد اعطای تسهیلات را شاهد بودیم که این میزان بالغ بر شش میلیارد تومان با همکاری سازمان‌های ذیربط می‌باشد.

وی گفت: در بخش تسهیل امر ازدواج جوانان و اعطای وام ازدواج به آنها نیز بانک تجارت همواره از جمله پیشگامان بوده به طوریکه در دو سال اخیر چهار هزار و 100 مورد اعطای تسهیلات ازدواج داشتیم و 400 مورد نیز در صف دریافت وام هستند که تا پایان ماه نسبت به پرداخت وام ازدواج آنها اقدام می‌شود.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان اردبیل افزود: در اعمال ماده 35 که اخیراً شروع شده بانک تجارت رتبه دوم را در سود جرایم تسهیلات زیر یک میلیارد بعد از بانک کشاورزی به خود اختصاص داده به طوریکه 150 میلیارد ریال سود جرایم تسهیلات زیر یک میلیارد بخشیده شده است.

باقری از ایجاد طرح آسان خرید بانک تجارت خبر داد و بیان کرد: خدمات آسان خرید طی قرارداد با فروشگاه‌های بزرگ در بانک تجارت آغاز شده که مشتریان عادی ما می‌توانند تا سقف یک میلیارد با توجه به نوع سپرده خود خرید کرده و تا یک سال اقساط خود را به فروشنده پرداخت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در صورت عدم توانایی در پرداخت این اقساط، بانک تجارت می‌تواند تا 60 ماه نسبت به تقسیط آن اقدام کند.

باقری یکی دیگر از خدمات بانک تجارت را خدمت تجارت پی اعلام کرد و ادامه داد: این خدمت نیز همانند دستگاه پز است که از طریق بارکدخوان فروشگاه‌ها شهروندان می‌توانند نسبت به خرید اقدام کنند.

در این مراسم که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مسؤولان بانک تجارت برگزار شد، دکتر عباس‌زادگان، بهزاد اقبالی را به عنوان مسؤول شعبه اردبیل مستقر در شعبه بسیج بانک تجارت معرفی و متقاضیان نمایندگی جهت اخذ کد نمایندگی می‌توانند به ایشان جهت راهنمایی شرایط مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر