کد خبر: 866559
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
توصيه عضو كميسيون امنيت مجلس به دولت
عضو كميسيون امنيت مجلس، بيكاري را معضل جدي جامعه دانست و از دولت خواست به جاي نصب معاونت حقوق شهروندي، معاونت اشتغال ايجاد كند.
به گزارش رسا، حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنوري، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه قم، با اشاره به عمليات بزرگ حزب‌الله در مواجهه با رژيم صهيونيستي گفت: امروز صهيونيسم بين‌الملل نه تنها براي جهان اسلام، بلكه براي همه بشريت تهديد است. وي افزود: يهود بدترين قوم به شمار مي‌رود كه در قرآن به عنوان دشمنان اسلام معرفي شدند، امروزه همه يهودي‌ها صهيونيست نيستند و حتي در بين يهود جنبش ضد صهيونيسم وجود دارد، صهيونيسم فراتر از بحث يهود است.
نماينده مردم قم در مجلس با بيان اينكه براي اينكه دولت يهود و صهيونيست را تشكيل دهند مهاجرت يهوديان را به بيت‌المقدس برنامه‌ريزي كردند، اظهار داشت: تاريخ بشريت از يهود يك چهره خشن، جنايتكار و خونريز ثبت كرده از اين رو براي اصلاح چهره يهود برنامه‌هايي را در نظر گرفتند و به همين دليل مسائلي همچون كوره‌هاي انسان سوزي توسط نازي‌ها را مطرح كردند تا چهره‌اي مظلوم از يهود به دنيا عرضه كنند. وي اضافه كرد: رژيم صهيونيستي حكومت خود را بر ويرانه‌هاي خانه‌هاي مردم مظلوم فلسطين بنا مي‌كند، غرب و امريكا رژيم صهيونيستي را تحت حمايت قرار مي‌دهد، چون باور به صهيونيسم دارند، امروزه مقوله منحوسي به نام صهيونيسم مسيحي وجود دارد.
   
تكفير و صهيونيسم با هم پيوند خورده‌اند
حجت‌الاسلام ذوالنور با بيان اينكه امروز مجروحان جريان‌هاي تكفيري در رژيم صهيونيستي معالجه مي‌شوند، ابراز داشت: امروز مردم دنيا شاهد پيوند منحوس و نامبارك سران سعودي و حكام بحرين با رژيم صهيونيستي هستند، يكي از تعهدات عربستان سعودي به رژيم صهيونيستي در ايام نبرد 33 روزه تأمين سوخت سوپر 120 هواپيماي اسرائيلي براي زدن لبنان بود.
 
وي افزود: حاكم شدن تفكر اسلامي، مقاومت اسلامي، كنار زدن سوسياليسم عربي و تعصبات جاهلي، فرياد زدن وحدت جهان اسلام و بازگشت به فرهنگ عاشورايي و اهل بيت(ع) امروز رژيم صهيونيستي را متزلزل كرده است، امروز جريان تكفيري و تروريستي بيش از هر زمان ديگري شكست را تجربه مي‌كند و عراق از وجود پليد آنها پاك‌سازي مي‌شود. عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينكه موشك رزمندگان اسلام با اشراف اطلاعاتي كامل خانه عنكبوتي تروريست‌ها را در ديرالزور ويران كرد، اظهار داشت: هر روز كه به پيش مي‌رويم شكست در جبهه جنگ نيابتي نظام سلطه جلوه بيشتري پيدا مي‌كند كه به بركت فرهنگ اسلامي و تفكر انقلابي و بسيجي و فرهنگ عاشورايي است.
وي ادامه داد: انقلاب و نظام اسلامي الگويي براي جنبش‌هاي اسلامي و آزاديخواه است، امروز تقويت نظام اسلامي واجب شرعي است و همه قوا و دستگاه‌هاي نظام و آحاد مردم رسالت سنگين در اين زمينه دارند، مردم از ابتداي انقلاب تا كنون رسالت خود را به خوبي انجام دادند و در همه عرصه‌ها حضور داشتند.
   
مسئولان آدرس عوضي ندهند
نماينده مردم قم در مجلس با بيان اينكه مردم ايران پاي ارزش‌ها و آرمان‌هاي خود ايستاده‌اند و مقاومت مي‌كنند، ابراز داشت: امروز بر مسئولان است كه شكرگزاري نعمت حضور در صحنه مردم را به اشكال مختلف محقق كنند، مسئولان تلاش مي‌كنند اما اين تلاش‌ها بايد مضاعف شود و به نداي رهبري بايد لبيك گفت.
 
وي عنوان كرد: اولويت‌هايي كه رهبر انقلاب تعيين فرمودند بايد مدنظر مسئولان باشد، مسئولان نبايد آدرس‌هاي عوضي به مردم داده و فكر آنها را پريشان كنند؛ ولايت فقيه، حاكميت اسلام، استكبارستيزي و حمايت از مستضعفان از اصولي است كه مردم براي آن در صحنه هستند، در برنامه‌هاي وزراي پيشنهادي براي كسب رأي اعتماد محور بايد اصول باشد نه اينكه اصول را زير سؤال ببرند. حجت‌الاسلام ذوالنور خاطرنشان كرد: برخي از تريبون‌هاي ملي گذشته انقلاب را زير سؤال مي‌برند و با اينكه مي‌دانند مجازات منافقان به دليل جنايات آنها عليه مردم بوده اما مسئله را به گونه‌اي ديگر مطرح كرده و مردم را پريشان مي‌كنند.
 
اولويت‌ها را به مسيرهاي انحرافي هدايت نكنيد
وي با انتقاد از برخي رويكردهاي دولت اضافه كرد: به جاي نصب معاونت حقوق شهروندي بايد معاونت اشتغال ايجاد كنند، امروز بيكاري معضل جدي براي جامعه است و بيش از 8ميليون جوان بيكار در كشور حضور دارند كه دچار مشكلات روحي و جسمي مي‌شوند، نبايد اولويت‌ها را عوض و امكانات كشور را به مسيرهاي انحرافي هدايت كرد. عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينكه اشتغال و توليد مشكل اصلي مردم است، گفت: كارخانه‌ها يكي پس از ديگري از روند توليد خارج مي‌شود، امروزه بايد با قاچاق مقابله جدي شود، اگرچه بايد حقوق شهروندي را پاس داشت اما اولويت مردم به شمار نمي‌رود.
 
 وي افزود: امروز مشكل قاچاق است كه نفس را از توليد گرفته و اقتصاد كشور را فلج كرده است، متأسفانه نرخ طلاق در تهران به 46 درصد در سال رسيده است، كدام حقوق شهروندي مهم‌تر از اين است كه با ترويج آموزه‌هاي ديني به بناي خانواده استحكام بخشيده شود؟ نماينده مردم قم در مجلس اظهار داشت: ترك شايسته‌سالاري و تضييع اصول مي‌تواند نظامي را به فروپاشي برساند، نيروهاي مخلص، انقلابي و ولايتمدار را با انگ‌هاي افراطي‌گري و تندوري از عرصه تأثيرگذاري در جامعه كنار مي‌زنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار