کد خبر: 866357
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
جانشين فرمانده کل ارتش عنوان کرد
هر ديداري که فرماندهان و مسئولان لشکري خدمت رهبر انقلاب مي‌رسند يکي از توصيه‌هاي معظم‌له بحث سربازان و رسيدگي به اين قشر مهم از نيروهاي مسلح است.
به گزارش مهر، امير پوردستان، جانشين فرمانده کل ارتش در ديداري صميمي با تعدادي از کارکنان وظيفه ستاد ارتش با اشاره به نقش و اهميت سرباز در نظام مقدس جمهوري اسلامي گفت: در فرهنگ اسلام، سرباز جايگاه ويژه‌اي دارد. وي با بيان اينکه سرباز در نظام اسلامي داراي جايگاه ويژه‌اي مي‌باشد و در متون ديني اهميت اين جايگاه به خوبي مشخص است، افزود: در متون ديني ما، بزرگان اسلام از خداوند طلب جايگاه سربازي کرده‌اند، چراکه سرباز داراي اهميت بالايي بوده و هميشه و در هر ميداني پيروز است. جانشين فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: در هر ديداري که فرماندهان و مسئولان لشکري توفيق شرفيابي خدمت رهبر معظم انقلاب را پيدا مي‌کنند يکي از مواردي که معظم‌له به آن توصيه مي‌فرمايند بحث سربازان و رسيدگي به اين قشر مهم از نيروهاي مسلح است.
امير پوردستان در ادامه به برخي اقدامات انجام شده به جهت خوشايند‌سازي خدمت براي کارکنان وظيفه اشاره کرد و بومي‌سازي محل خدمت، مناسب‌سازي فضاي پادگان‌ها، استفاده از تخصص سربازان، بهبود نسبي وضعيت حقوق و مزاياي سربازان و توجه به بهداشت و درمان آنها از طريق صدور دفترچه خدمات درماني را از جمله کارهاي انجام شده در اين راستا دانست.
وي در پايان با بيان اينکه وضعيت سربازها مي‌تواند و بايد بهتر از امروز باشد و روز به روز بهتر شود، افزود: ما در نظر داريم با استفاده از نظر خود سربازان در زمينه خوشايندسازي دوران خدمت کارکنان وظيفه اقدام کنيم تا ان‌شاءالله همه ما سربازان خوبي براي آقا امام زمان(عج) و نايب بر حق ايشان حضرت امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) باشيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار