کد خبر: 866335
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
واكنش دبير شوراي نگهبان نسبت به سلفي پر‌حاشيه روز تحلیف
دبير شوراي نگهبان درباره سلفي نمايندگان با موگريني گفت: چطور اين نمايندگان توجه نداشتند كه نسبت به عمل آنها چه تفسيري صورت مي‌گيرد، كار اين عده از نمايندگان كار خوبي نبود و با اعتراضاتي روبه‌رو و به مسئله روز تبديل شد.
به گزارش روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت‌الله احمد جنتي دبير شوراي نگهبان در آغاز جلسه چهارشنبه اعضاي اين شورا، با اشاره به برگزاري مراسم تنفيذ و تحليف رياست جمهوري، اظهار داشت: بحمدالله مراسم تنفيذ و تحليف به خوبي اجرا شد و رهبر معظم انقلاب هم مانند هميشه مطالبي گوشزد كردند كه اين مطالب و مفاهيم بايد مثل تابلو جلوي چشم مسئولان باشد و ديگران و مردم نيز بايد پيگير اين مطالب باشند. وي در ادامه ضمن برشمردن محورهاي اصلي حكم تنفيذ رهبر معظم انقلاب، افزود: بر اساس حكم تنفيذ رهبر معظم انقلاب، هم رأي ملت و هم تنفيذ ايشان موكول به حفظ و رعايت صراط مستقيم انقلاب و اسلام است. دبير شوراي نگهبان سپس ضمن ابراز خرسندي از برگزاري مراسم تحليف با حضور گسترده نمايندگان كشورهاي خارجي تصريح كرد: تعداد كثيري از نمايندگان كشورهاي مختلف در كمال آرامش و امنيت و نظم در ايران حاضر شدند و مراسم تحليف به خوبي برگزار شد.
 
آيت‌الله جنتي همچنين در ادامه ضمن اشاره به حواشي به وجود آمده در مراسم تحليف و بازتاب رسانه‌اي و مردمي اين حواشي، اضافه كرد: چطور اين نمايندگان توجه نداشتند كه نسبت به عمل آنها چه تفسيري صورت مي‌گيرد و مردم و جامعه در خصوص اين اقدام چه قضاوتي خواهند كرد. در مجموع كار اين عده از نمايندگان كار خوبي نبود و با اعتراضاتي روبه‌رو و به مسئله روز تبديل شد.
 
وي در پايان با اشاره به تحريم‌هاي اخير امريكا، اين تحريم‌ها را مسئله‌اي بسيار مهم برشمرد و افزود: اين مسئله، مسئله ساده‌اي نيست و خودشان گفتند كه اين تحريم‌هاي جديد بي‌سابقه و هدف اصلي اعمال آنها، زير سؤال بردن نظام و حركت در مسير براندازي نظام جمهوري اسلامي است كه بايد توجه جدي و اقدام شايسته نسبت به آنها انجام شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار