کد خبر: 866218
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مسئولان استان اردبیل در حوزه های اقتصادی و صنعتی با معاون سفیر استرالیا در کشورمان در محل اتاق بازرگانی اردبیل دیدار و رایزنی های دوجانبه ای را انجام دادند.

 در این نشست که با حضور عضو هیئت رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل، معاونان و مدیران ارشد اتاق اردبیل و همچنین مدیران اجرایی استان اردبیل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،
مدیر کل امور اقتصادی استانداری اردبیل به توانمندی های مختلف این استان در بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح های توسعه ای در این سه بخش در حال اجراست که با به ثمر رسیدن آنها امکان صادرات به کشورهای مجاور فراهم می آید.

ارژنگ عزیزی افزود: ما از توسعه روابط با کشورهای مختلف استقبال می کنیم و بر این بارویم اردبیل می تواند بارانداز صادرات برای کشورهای آسیایی میانه، حوزه قفقاز و روسیه باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز با برشمردن 8 عنوان مزیت برای حضور سیرمایه گذاران خارجی در اردبیل خاطرنشان کرد: ثبت شرکت برای اتباع خارجی بدون هیچگونه مشکلی انجام شده و برای کلیه سرمایه گذاران و بنگاه آنها پروانه اقامت سه ساله صادر می شود.

هاشم مظفری اضافه کرد: برای سرمایه گذاران خارجی امکان تملک زمین به اسم آنها، تضمین در قبال ثبت مالکیت و همچنین تضمین برای حفظ سرمایه آنها و تبادلات بانکی و تامین امنیت کامل برای کلیه سرمایه گذاران خارجی و برخورداری از برخی معافیت های مالیاتی و گمرکی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: 8 طرح الویت دار و بیش از 106 طرح در قالب سی دی آماده شده که سرمایه گذاران خارجی می توانند در این حوزه مشارکتی جدی داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر