کد خبر: 865862
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
فرماندارشهرستان مشگین‌شهر:
فرماندار مشگین‌شهرگفت:مشگین شهر در جذب گردشگران داخلی در کشور رتبه شاخص را به خود اختصاص داد که این امر برای منطقه یک دستاورد بسیار بزرگ بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد در مراسم روز مشگین‌شهر اظهار داشت: عباسی‌نیا، مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر که ایده‌ها و طرحهای توسعه‌نگری داشته است توانسته با راه‌اندازی طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر این منطقه را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد و تلاشها و حمایتهای همه‌جانبه وی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت شهرستان مشگین‌شهر در سایه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رقم خورده است، افزود: امروز با حضور عباسی‌نیا در مشگین‌شهر شاهد تحول عظیمی در بخش گردشگری و اقتصادی منطقه شدیم که انتظار می‌رود در بخشهای مختلف نیز طرحها و ایده‌های وی را مبنای کار خود قرار دهیم.

فرماندار مشگین‌شهر تصریح کرد: مشگین‌شهر ظرفیتهای بسیاری در بخش گردشگری دارد که توسعه و شکوفایی این بخش نیازمند فراهم کردن زیرساختهای لازم بوده که در این زمینه تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

رحیمی‌زاد از آمادگی همه‌جانبه برای فراهم کردن زیرساختهای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه خبر داد و گفت: ما حمایت همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران داریم تا این افراد بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند در منطقه برای جوانان فارغ‌التحصیل اشتغال ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: پل معلق مشگین‌شهر هم‌اکنون به یک برند در دنیا تبدیل شده و هر روز شاهد حضور گردشگرانی از نقاط مختلف ایران حتی کشورهای خارجی هستیم که این امر در سایه طرحها و ایده‌های مهندسان توانمند ایرانی همچون عباسی‌نیا رقم خورده است که ما قدردان زحمات و تلاشها و حمایتهای این سرمایه‌گذاران هستیم.

فرماندار مشگین‌شهر بیان کرد: با راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه افزایش یافته به طوری که هم‌اکنون شاهد راه‌اندازی آبهای گرم معدنی هستیم که این امر می‌تواند مشگین‌شهر را به یکی از قطبهای گردشگری کشور تبدیل کند همانطور که این شهرستان توانسته در جذب گردشگران داخلی در کشور رتبه شاخص را به خود اختصاص دهد که این امر برای منطقه یک دستاورد بسیار بزرگ بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر