کد خبر: 865572
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
اتفاقي كه نبايد رخ مي‌داد، افتاد. دو فوتباليست ملي‌پوش از خط قرمز نظام عبور كردند، در چه لباسي و چه شرايطي تفاوتي نمي‌كند، آنها بايد براي اين كار پاسخگو باشند...
فريدون حسن
فريدون حسن 
 
اتفاقي كه نبايد رخ مي‌داد، افتاد. دو فوتباليست ملي‌پوش از خط قرمز نظام عبور كردند، در چه لباسي و چه شرايطي تفاوتي نمي‌كند، آنها بايد براي اين كار پاسخگو باشند و اين كار بايد هرچه زودتر انجام شود تا جلوي حاشيه‌هاي بيشتر و هياهو و موج‌سواري‌هاي دشمنان نظام و برخي بي‌بصيرت‌هاي داخلي گرفته شود. مسعود شجاعي و احسان حاج‌صفي بايد توضيح دهند و البته بايد پاي جريمه و برخوردي كه از سوي مسئولان با آنها مي‌شود نيز بايستند. اينكه عده‌اي در حمايت از آنها برآيند، كوبيدن بر طبل هياهو و جار و جنجال است آن هم براي منحرف كردن اذهان عمومي از اصل ماجرا. بازيكنان تيم ملي و پيشكسوتان فعال در صفحات مجازي شايد از سر احساسات و البته برخي با اهداف خاص از اين دو بازيكن حمايت كنند، اما نبايد از اصل ماجرا غافل شد.
 
ما نيز خوب مي‌دانيم كه از نگاه ورزشي شجاعي و حاج‌صفي به تعهد خود در قبال باشگاه يوناني عمل كرده‌اند، اما اين عمل آنها آرمان‌ها و سياست‌ خارجي كشور را زير سؤال برده، بنابراين بهتر است آنهايي كه امروز در مقام دفاع از اين دو بازيكن برآمده‌اند، نگاهي به برخوردهاي بازيكنان بزرگ جهان و اظهارنظرهاي آنها پيرامون رژيم صهيونيستي داشته باشند. به‌طور حتم شجاعي و حاج‌صفي در دنياي فوتبال با كريستيانو رونالدو قابل مقايسه نيستند، ولي همه مي‌دانند كه رونالدو به خاطر مواضع ضداسرائيلي تا چند سال از دريافت توپ طلا محروم مي‌شد. نمونه‌هاي زياد ديگري را هم مي‌توان مثال زد،  اما حالا دو بازيكن ملي‌پوش ما با چشم‌پوشي از آرمان‌هاي بزرگ انقلاب اسلامي مقابل نماينده همان رژيم به ميدان مي‌روند.
 
به‌طور حتم بايد با اين دو برخورد شود. برخوردي درست و هوشمندانه كه هم مانع تكرار اين قبيل اتفاقات شود و هم باعث ضرر و  زيان خودمان نشود. قطعاً رسانه‌هاي صهيونيستي و بنگاه‌هاي خبري ضدنظام گوش به زنگ هستند تا ببينند نوع برخورد ما با اين دو بازيكن چگونه است، برخي شيطنت‌هاي داخلي و خارجي هم بر اين آتش مي‌دمد، بنابراين بايد هوشيار بود. امروز در ايران همه منتظر شنيدن حرف‌هاي شجاعي و حاج‌صفي هستند، همه مي‌خواهند بدانند كه آنها نهايت تلاش خود را براي حاضر نشدن در ميدان مسابقه انجام داده‌اند، اما موفق نشده‌اند، هرچند كه بايد از اين مسابقه و حضور در آن فرار مي‌كردند كه نكردند و به همين خاطر بايد منتظر برخورد باشند.
 
قبلاً گفتيم كه تاريخ ورزش انقلاب اسلامي براي رودررو نشدن با رژيم جعلي و نژادپرست صهيونيست حتي قيد مدال المپيك را هم زده است، پس در اين ميان قبول ضرر و زيان يك تيم درجه چندم يوناني اصلاً محلي از اعراب ندارد. شرايط امروز هوشمندي، درايت و بصيرت بيشتر ما را مي‌طلبد، درايتي براي حفظ منافع ملي. آنها كه پيام تبريك براي شجاعي و حاج‌صفي ارسال كرده‌اند، حتماً چشم به راه برخورد سفت و سخت ايران با اين دو هستند تا از آن به عنوان ابزاري براي منزولي كردن و تحريم ايران استفاده كنند و آنها كه در داخل تا ديروز سينه چاك تيم‌هاي عربي حاشيه خليج فارس و بعضاً موج‌سواران فتنه بودند و امروز در قامت حمايت از شجاعي و حاج‌صفي قدعلم كرده‌اند، نابخردانه آب به آسياب دشمن مي‌ريزند و آنها را براي تاختن به آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و امام راحل جري‌تر مي‌كنند.
 
مي‌توان چوب برداشت و شجاعي و حاج‌صفي را فلك كرد، مي‌توان آنها را طرد و محروم كرد، هرچند كه بابت اين خطا شايسته آن هستند، اما اين همان كاري است كه دشمن مي‌پسندد و همين مسائل است كه هوشمندي ما را مي‌طلبد،  مسئولان فدراسيون و وزارت ورزش حتماً خوب مي‌دانند كه شيطنتي پشت اين جريان پنهان است، اين قبيل حمايت‌هاي كوركورانه و بعضاً هدفمند كار را سخت‌تر مي‌كند، اما سختي كار در مواجهه با حفظ آرمان‌هاي انقلاب اسلامي نبايد ديده شود، بلكه بايد با درايت و بصيرت به استقبال آن رفت و با آن مواجه شد، يك برخورد منطقي و مطابق با قوانين و سياست خارجي كشور، برخوردي موجب اعتلاي نام ايران و نقش بر آب شدن نقشه‌هاي دشمنان قسم خورده نظام شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
اینکه هر که مثل شما فکر نمی کند را بی بصیرت بخوانید به خودتان مربوط است ولی شما نماینده همه ملت ایران نیستید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار