کد خبر: 865485
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
با حضور مدیران استان‌های کشور
چهلمین گردهمایی مدیران ارشد آب کشور در حالی در استان اردبیل آغاز شد که بیش از 40 نفر از مدیران ارشد این حوزه گرد هم آمدند تا مشکلات و تنگناهای پیش رو را در این حوزه مورد بررسی و توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در حاشیه این گردهمایی اظهار کرد: به مدت دو روز از 31 استان کشور مدیران آب منطقه‌ای به همراه مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت منابع آب ایران و معاونان حاضر شدند تا با حضور بیش از 40 نفر از مدیران ارشد آب منطقه‌ای کشور این گردهمایی برگزار شود.

اصغر سلیمان‌زاده تصریح کرد: در این گردهمایی شرکت‌کنندگان علاوه بر آشنایی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منابع آب استان و آب‌های گرم، از طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرا بازدید کرده و از نزدیک در جریان آن قرار می‌گیرد.

وی گفت:‌ در این نشست و گردهمایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منابع آب کشور و تنگناها و مشکلات در این حوزه به ویژه موضوع خشکسالی و فرهنگسازی در این زمینه برای مصرف بهینه منابع آب و اجرای طرح‌های مختلف تبادل تجربیات و نظر انجام شده و پیگیری کارها به انجام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: امیدواریم خروجی این گردهمایی منجر به توسعه طرح‌ها و پروژه‌های اجرا شده و یا در مرحله اجرای حوزه منابع آب شود تا بتوانیم اهداف و برنامه‌هایمان را تحقق بخشیده و به آن عینیت بدهیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر