کد خبر: 865454
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی:
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به اساسنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برضرورت برنامه ریزی فرهنگی باید محور برنامه های فرهنگی استان قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به اساسنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برضرورت برنامه ریزی فرهنگی باید محور برنامه های فرهنگی استان قرار بگیرد.

شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی درمراسم بزرگداشت سالگرد تاسیس شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان مرکزی افزود:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید از ازتباط نزدیک با همه جناح های سیاسی در راستای گسترش وحدت و همدلی در جامعه استفاده کند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی ،با اشاره به فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ظرفیت‌های بالا و خوبی برخوردار است که همین مهم سبب شده تا به خوبی فعالیت و توانایی خود را در روزهای حساس و مهم در بزرگداشت‌ها و مراسمات بزرگ ملی و مذهبی کشور به نمایش گذارد.

وی افزود: از وظایف اصلی و اساسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌توان به همبستگی و تعامل بین تشکل‌های مختلف در مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی اشاره کرد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیش از 3 دهه و از سال 59 به منظور صیانت از ارزش‌های انقلابی و دفاعی تشکیل و مشغول فعالیت شد.

حسن‌بیگی تصریح کرد: انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل آینده یکی از مهم‌ترین اهداف شکل‌گیری این نهاد بوده است، با ایجاد بستر و زمینه‌سازی تجمعات مردمی و زنده نگه‌داشتن مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی نیز توانسیم دراین سه دهه ارزش‌های انقلاب را به جوانان و نوجوانان انتقال دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به قطعنامه‌های پایانی مراسمات بزرگداشت ایام‌الله گفت: یکی از موضوعات مهم در بزرگداشت ایام‌الله انقلابی قطعنامه‌های پایانی مراسم است که باید مردم در این بیانیه مطالبات خود را بشنوند و این مطالبات مردمی را در قطعنامه بگنجانیم که بدانند حرف مردم را شنیده‌ایم و نه تنها به گوش مسئولان که حتی به خود مردم هم می‌رسانیم.

وی افزود: امروز کشور به شعارهای وحدت‌ساز نیاز دارد بنابراین باید در برگزاری مراسم بسیار دقت کرد که عده‌ای به منظور برهم زدن این وحدت در جامعه اقدام به شعارهای هنجارشکن و وحدت‌شکنانه نکنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار