کد خبر: 865327
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان اعلام کرد :
مجموعه صنعت برق در صورت رعایت مدیریت مصرف توسط مشترکان، هیچ برنامه ای جهت اعمال خاموشی نخواهد داشت

 به گزارش  خبرنگارجوان، ‌مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان با حضوردرمسابقات ورزش کاراته  این شرکت درجمع قهرمانان و پیش‌کسوتان این رشته ورزشی اظهار داشت: باعث افتخار است که درجمع پرسنل و افتخار افرینان این صنعت حضوردارم وشورونشاط وآمادگی جسمی وروحی کارکنان می تواند کیفت کار را بالا ببرد ودر نهایت رضایتمندی شهروندان را همراه داشته باشد .

رسول موسی‌رضایی گفت : حوزه برق منطقه‌ای شامل استانهای، اصفهان و چهار محال و بختیاری است و سال‌ها است که این شرکت در حال خدمت‌رسانی به این دو استان است وبیشترین مصرف برق کشور به لحاظ صنعتی بودن استان بعد از تهران در اصفهان می باشد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه صنعت برق تمام توان خود را برای تامین برق مشترکان به کار گرفته است ادامه داد: از مدت ها پیش برنامه ریزی های گسترده ای جهت مدیریت شبکه گسترده برق در شرایط تابستان را انجام داده و از این رو هیچ برنامه ای برای اعمال خاموشی در استان نداریم و از مشترکین نیز درخواست مدیریت مصرف را داریم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان افزود: امسال در کل کشور پیک مصرف برق با مصرف حدود 55 هزار و 500 مگاوات داشتیم که ساعات پیک از 12 تا 4 بعد‌ازظهر و 8 تا 11 شب است و مشترکین دراین ساعات باید بیشتر رعایت مصرف را داشته باشند.

موسی‌رضایی با اشاره به افزایش 200 مگاواتی مصرف برق در اصفهان در سال جاری اذعان داشت : بیشترین مصرف را کارخانه‌های فولاد مبارکه، ذوب‌آهن و سیمان‌ها دارند که مصرف برق فولاد مبارکه از کل مصرف شهر اصفهان بیشتر است و طی جلساتی که با مدیر عامل فولاد داشتیم هماهنگی‌های لازم انجام شد و در ساعات پیک مصرف بر مصرف فولاد مبارکه کنترل داریم.

وی بیان داشت: اصفهان جانشین دیسپاچینگ ملی تهران است و هم‌چنین با توجه به اینکه قدرت نصب شده برق کشور دارد به 100 هزار مگاوات می‌رسد دیسپاچینگ جدیدی در تهران در حال ایجاد است که به دلیل وجود تحریم‌ها در تجهیز این قسمت دچار مشکل هستیم.

وی خاطر نشان کرد :با توجه به نزدیک شدن به اوج گرمای تابستان شاهد مصرف بیشتر مردم از وسایل سرمایشی هستیم اما در این میان دو مساله مهم که با آن مواجه است ،مصرف آب و برق در این روزهای گرم از سال می باشد.

موسی‌رضایی  گفت :به همین دلیل در برخی مناطق شاهد قطعی برق در برخی ساعات هستیم از طرفی صنعتگران برق روزهای پرکاری را        می گذرانند تا بتوانند با تلاش مضاعف پایداری شبکه را تامین کنند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان با بیان وجود اختلاف زیاد در مصرف در ساعات پیک و غیر پیک گفت: این اختلاف زیاد است و در تلاش هستیم این اختلاف کم شود و آهنگ یکنواختی در مصرف برق ایجاد شود.

وی به خاموشی های برخی از مناطق اشاره کرد و گفت: هر از گاه ممکن است خاموشی های موردی و نقطه ای به دلیل مشکلات فنی در ساعت های اوج مصرف پیش آید که در تمام دنیا اتفاقی طبیعی است، مجموعه صنعت برق در صورت رعایت مدیریت مصرف توسط مشترکان، هیچ برنامه ای جهت اعمال خاموشی نخواهد داشت

وی تاکید کرد: انتظار ما از شهروندان این است که در مصرف انرژی رعایت کنند و به طور مثال از چند وسیله برقی همزمان استفاده نکنند.

وی اذعان نمود : در حوزه تنوع تولید در سبد تولید برق گام‌های زیادی برداشته شده است وعلاوه برنیروگاه هسته‌ای بوشهرقرار است دو نیروگاه هسته‌ای دیگر نیز ساخته شود هم‌چنین 60 درصد برق کشور توسط نیروگاه‌های بخار و 10 درصد توسط نیروگاه‌های آبی تولید می‌شود.

این مقام مسوؤل ادامه داد: نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی محمد‌آباد جرقویه در حال حاضر بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور است و به دلیل وجود پتانسیل در استان سرمایه‌گذار‌های خارجی جذب شده‌اند و در آینده نزدیک چند نیروگاه خورشیدی دیگر در استان ایجاد می‌شود.

موسی‌رضایی در پایان این دیدار با پیش کسوتان گفت : در کنار این فعالیت‌ها از حوزه ورزش نیز غافل نبوده‌ایم و استخر شرکت برق منطقه‌ای را بازسازی و سالن بدنسازی را افتتاح کردیم هم‌چنین با توجه به کم بودن امکانات در حوزه تیراندازی با تفنگ یک سالن را برای این رشته تجهیز کرده‌ایم که به زودی راه‌اندازی می‌شود؛ زمین فوتبال نیز به دلیل کم‌آبی از کار افتاده است و قرار است به چندین زمین چمن مصنوعی با کیفیت بالا تبدیل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار