کد خبر: 865326
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:
۱۲ مرداد تجلی عشق وارداه مستحکم مردم ایران در تاریخ انقلاب اسلامی است وشورا هماهنگی با کمترین هزینه وعملکرد جهادی توانسته است درتمام مناسبت های انقلاب به خوبی بدرخشد.

به گزارش جوان ، جعفر عسکری در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت روز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک میلاد امام رضا (ع)، اظهار داشت : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک ‌نهاد غیردولتی و منتسب به ولایت فقیه است و وظیفه یادآوری ایام‌ا...ومراسمهای ملی ومذهبی را برعهده داراست .

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:این نهاد با برگزاری باشکوه مراسم‌های عبادی وسیاسی نظام با برنامه‌ریزی، نظارت و اجراازوظایف اصلی  این شورای است و طبق فرموده مقام معظم رهبری این نهاد دارای عملکرد خوبی بوده است.

وی از شورای هماهنگی به عنوان بازوی قوی نظام در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی یاد کرد و ابراز نمود : ۱۲ مرداد تجلی عشق وارداه  مستحکم مردم ایران در تاریخ انقلاب اسلامی است وشورا هماهنگی با کمترین هزینه وعملکرد جهادی توانسته است درتمام مناسبت های انقلاب  به خوبی بدرخشد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان اصفهان از سال 74 توسط حجت الاسلام بهشتی نژاد راه‌اندازی شد، اذعان داشت : در تلاش بوده‌ایم با توجه به آموزه‌ها و سیاست‌های مدنظررهبر معظم انقلاب و بزرگان حرکت این شورارا شکل بدهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وامدار هیچ  دسته وگروه سیاسی نیست، تاکید کرد: مسئولان به مراسم‌های نظام جدی‌تر توجه کنند که این مهم‌ترین خواسته مقام عظمی ولایت واین شوراء در سالروز تشکیل آن است واز ایتدای شکل گیری تاکنون درهیچ مراسمی نلغزیده وازهیچ سخنران هم پشتیبانی نکرده  بلکه به محتوا وموضوع مراسمات توجه نموده است .

وی افزود : استان‌ اصفهان جایگاه ممتاز و موفقی را در بین استان های کشور داشته است ودلیل این جایگاه نتیجه همدلی‌ و همراهی‌ها ارگان ها وسازمان ها بخصوص رسانه‌ها بوده که حماسه‌های باعزت و شکوهی در برنامه‌های مختلف رقم خورده است.

عسکری بابیان اینکه مردم اصفهان در تمامی صحنه‌ها پیشگام بوده‌اند، خاطرنشان کرد: وقوع اولین حکومت‌نظامی دوران پهلوی در اصفهان، تقدیم بیشترین شهدا در دوران دفاع مقدس ازجمله دلایل این مسئله بوده و نتیجه آن درخشش مردم اصفهان در برنامه‌های مختلف بوده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد : چه‌بسا یک ‌سخن تأثیرش بیشتر از یک حمله نظامی و مسلحانه باشد، چراکه بیان و تبلیغ اثرگذاری خاص خود را دارد.

وی با اشاره به انتظار همگان از برگزاری باشکوه مراسم‌ها گفت: مردم دیگر انتظار برگزاری برنامه‌ها به‌صورت دم‌ دستی و ساده‌انگارانه را ندارند.

این مقام مسئول باشاره به توسعه وفراگیر شدن فضاهای مجازی اعلام کرد :این شورا برای اطلاع رسانی برگزاری مناسبتها واعلام عملکردفعالیتها رسیدن به این هدف را در دستور کار خود قرار داده است.

عسکری با اظهار اینکه برای برگزاری بهتر برنامه‌ها باید سیستم‌های فرهنگی در عملکرد خود تجدیدنظر کنند، اظهار کرد: دانشگاه‌ها و دستگاه های فرهنگی همکاری حداقلی دارند که باز جای تشکر دارد، ولی آن‌گونه که لازم هست کافی نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امنیت، تأثیرگذاری فرهنگی، اقتصادی، سبک زندگی اسلامی، عرضه محصولات داخلی را در برگزاری مراسم‌ها مدنظر قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مسئولان جدی‌تر به مراسم‌های نظام توجه کنند که این مهم‌ترین خواسته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سالروز تشکیل آن است.

عسکری بااشاره به همکاری بسیار خوب رسانه ها با این شوراءاظهار کرد: انتظار داریم مدافع خوبی برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشید، شما خود را عضو شورا بدانید، اگر جایی صحبتی علیه این شورا شد به‌عنوان یک عضو از آن دفاع کنید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بابیان اینکه این شورا دارای 15 نفر نیرو است، گفت: هشت نفر نیروی وظیفه، چهار نیروی رسمی و سه نفر نیروی قراردادی توان نیرویی این شورا در مرکزاستان است.

وی با تأکید بر اینکه با تمامی کمبودها تمامی تلاش خود را برای برگزاری بهتر برنامه‌ها به کار می‌گیریم، اظهار کرد: باید دید بودجه فرهنگی اصفهان دست کیست و چه میزان خروجی کار فرهنگی داریم.

عسکری با اشاره به واژه آتش به اختیار که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اذعان نمود: بیان مطلب از سوی ایشان در خصوص مسائل فرهنگی یعنی ایشان از وضعیت فرهنگی راضی نیستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بودجه سالانه این شوراء برای یک سال را کمتر از 500 میلیون تومان اعلام کرد و اظهار نمود: از شهدا یاد گرفته‌ایم با دست‌خالی هم که شده کار را پیش ببریم و حرف حق را در جایگاه خودش باقوت بیان ‌کنیم.

وی با اشاره به حجم بالای کار این شوراء وگستره فعالیت و اینکه در سال گذشته حدود 40 برنامه اجرا شد گفت : از رسانه ها دعوت می کنیم به کمک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیایند .

عسکری با اشاره به دیدار با آیت‌الله‌العظمی مظاهری، گفت: ایشان فرمودند به شما دعا می‌کنم ومی‌دانم که با دست‌خالی دارید کار می‌کنید؛ تا زمانی که دعا و رضایت علماء پشت سرما باشد باقوت کار را ادامه می‌دهیم .

وی از نبود آرشیو مناسب و غنی عکس وفیلم از برگزاری مراسم‌ها در مراسمهای مختلف در سالهای گذشته گلایه  نمودو اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در پیش داریم، یکی از مقام‌های آمریکایی اذعان کرده که نباید بگذاریم مردم به‌ درستی این سالگرد رادر ایران برگزار کنند ومتأسفانه برخی هم در داخل نیز به آن‌ها کمک می‌کنند که  این خطر بزرگی است.

عسکری در پایان بابیان اینکه برخی در تلاش برای بزک کردن دوران رژیم طاغوت و ستم‌شاهی برای نسل جوان هستند، اظهار کرد: وزیر فرهنگ در شورای فرهنگ عمومی گفت 5.5 میلیون نوجوان روزانه دو تا سه ساعت در فضای مجازی مشغول هستند که لزوم ایجاد محتوای مناسب و انقلابی در این فضا باید پیگیری شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار