کد خبر: 865075
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
ما مبتني بر مشاركت واقعي مردم، امنيت پايدار را سازماندهي كرده و گام‌هاي خوبي را در مناطق مرزي برداشتيم.
عبدالرضا رحماني‌فضلي وزير كشور روز گذشته در حاشيه اولين نشست هم انديشي زنان فعال در عرصه‌هاي اقتصادي در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبني بر اينكه مهم‌ترين دغدغه وزارت كشور كه به كابينه دوازدهم منتقل مي‌شود، چيست؟ گفت: دغدغه اصلي بنده براي وزارت كشور موضوع توسعه در همه ابعاد از جمله سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي است.
 
وي ادامه داد: تلاش بنده اين بوده كه در حوزه سياسي فعاليت احزاب، گروه‌ها و انتخابات به نحو احسن سازماندهي و انجام بشود، امروز هيچ حزبي نداريم كه تقاضاي تشكيل داده باشد و در نوبت رسيدگي قرار گرفته باشد. رحماني‌فضلي گفت: خانه احزاب با وجود آن همه رخوتي كه داخلش بود مجددا احيا شد و به خوبي فعاليت مي‌كند و همچنين انتخابات‌هايي را برگزار كرديم كه مشاركت بالا داشتند. وزير كشور به بحث توسعه اجتماعي اشاره كرد و در اين مورد افزود: در بحث توسعه اجتماعي يك از اصلي‌ترين مسائل آسيب‌هاي اجتماعي است كه به لطف خداوند متعال و حمايت‌هاي مقام معظم رهبري توانستيم بحث‌هاي آسيب‌هاي اجتماعي را مشكل اول كشور قرار بدهيم و توجه همه مسئولان و دستگاه‌ها به آن جلب شده است.
 
وي گفت: در حوزه توسعه اقتصادي وزارت كشور جلودار اقتصاد مقاومتي بود و ما جانشين قرارگاه اقتصاد مقاومتي شديم و چند استان نمونه را در اختيار ما قرار دادند و آن استان‌ها فعاليت‌هاي موفقي داشتند كه رئيس‌جمهور دو استان را به يك وزير تحويل داد تا به عنوان معين در آنجا فعاليت كنند. رحماني‌فضلي گفت: اصل مسئله ما در حوزه‌هاي مختلف توسعه است. يكي از محورهاي مهم اين موضوع امنيت پايدار است كه زيرساخت همه توسعه‌ها است. وزير كشور با بيان اينكه با هماهنگي همه دستگاه‌ها، جلسات شوراي امنيت هر هفته به صورت منظم برگزار شد، گفت: ما مبتني بر مشاركت واقعي مردم امنيت را سازماندهي كرديم و گام‌هاي خوبي را به خصوص در مناطق مرزي برداشتيم. رحماني فضلي ادامه داد: محور وزارت كشور دولت آينده براساس صحبت‌هاي رئيس‌جمهور در ايام انتخابات و هم در برنامه‌هايش توسعه همه جانبه قرار گرفت، همه موارد به خوبي پيش رفته است اما با نقطه مطلوب فاصله داريم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار