کد خبر: 864890
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان :
در هفته گذشته ایجاد 100 کیلومتر مسیر دوچرخه در شهر اصفهان در شورای عالی ترافیک استان اصفهان مصوب شد که تاکنون 5 کیلومتر از این مسیر نیز بهره‌برداری شده است.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان در حوزه گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری اظهار نمود : آمارها نشان می‌دهد با اجرای این اقدامات اصفهانی ها برای کارهای روزمره از دوچرخه  بیشتراستفاده می کنند

 وآمار ۲۵ درصد ی را از خود نشان می دهد.

به گزارش جوان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی گفت در فاز اول 5 هزار موتورسیکلت برقی تولید داخل وارد شهر اصفهان می‌شود که پیش‌فروش این موتورسیکلت‌ها نیز در مرداد ماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شارژ موتورهای برقی نیز در ایستگاه‌های دوچرخه شهر اصفهان تعبیه شده است، افزود: در هفته گذشته ایجاد 100 کیلومتر مسیر دوچرخه در شهر اصفهان در شورای عالی ترافیک استان اصفهان مصوب شد که تاکنون 5 کیلومتر از این مسیر نیز بهره‌برداری شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به شرایط کرایه دوچرخه در ایستگاه‌های آن گفت: قرار است شرایط کرایه دوچرخه آسان‌تر شده و افراد با داشتن اصفهان کارت شهروندی که هویت فرد در آن مشخص است، می‌توانند از دوچرخه‌ها استفاده کنند.

صلواتی با تأکید بر اجرای موفق طرح «بفرمایید دوچرخه» در اصفهان، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح از هفته نکوداشت اصفهان تاکنون 12 میلیارد تومان دوچرخه به فروش رفته و باعث افزایش انگیزه در شهروندان برای استفاده از این وسیله نقلیه پاک شده است.

 وی در پایان ابراز کرد: فاز دوم این طرح تا پایان تابستان در سطح ادارات و نهادهای اداری اصفهان اجرا می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار