کد خبر: 864802
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
در استان چهار محال وبختیاری
مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری از استقرار وراه اندازی سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین برق با هدف کاهش مراجعات مردمی ، تسهیل وتسریع در خدمت رسانی به شهروندان و تحقق دولت الکترونیک خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت گفت: سامانه خدمات غیر حضوری این شرکت  با هدف کاهش مراجعات حضوری مردمی ، تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان و تحقق دولت الکترونیک را ه ا ندازی شده است و شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir به این سامانه دسترسی پیدا کنند و از خدمات  وقابلیت های آن بهره مند شوند

وی در ادامه افزود :خدمات مختلف  فروش و پس از فروش انشعاب  برق در این سامانه ارائه شده ونیازی به مراجعه حضوری متقاضیان و مشترکین نمی باشد.

مهندس فرهزاد در تشرح قابلیت های این سامانه خاطر نشان کرد : کلیه مراحل اجرای فرایندها مانند شماره درخواست ، اعلام زمان بازدید محل ، اعلام هزینه به همراه شناسه قبض و پرداخت و ... با استفاده از پیام کوتاه به مشترک اطلاع داده می شود و مدارک مورد نیاز توسط مامور بازدید محل در هنگام بازدید از مشترک در یافت می شود.

وی در پایان  اضافه کرد خدمات غیر حضوری این شرکت ازطریق تلفن پاسخگوی 121 و دفاتر پیش خوان دولت نیز قابل دسترسی است

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر