به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت گفت: سامانه خدمات غیر حضوری این شرکت با هدف کاهش مراجعات حضوری مردمی ، تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان و تحقق دولت الکترونیک را ه ا ندازی شده است و شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir به این سامانه دسترسی پیدا کنند و از خدمات وقابلیت های آن بهره مند شوند
وی در ادامه افزود :خدمات مختلف فروش و پس از فروش انشعاب برق در این سامانه ارائه شده ونیازی به مراجعه حضوری متقاضیان و مشترکین نمی باشد.
مهندس فرهزاد در تشرح قابلیت های این سامانه خاطر نشان کرد : کلیه مراحل اجرای فرایندها مانند شماره درخواست ، اعلام زمان بازدید محل ، اعلام هزینه به همراه شناسه قبض و پرداخت و ... با استفاده از پیام کوتاه به مشترک اطلاع داده می شود و مدارک مورد نیاز توسط مامور بازدید محل در هنگام بازدید از مشترک در یافت می شود.
وی در پایان اضافه کرد خدمات غیر حضوری این شرکت ازطریق تلفن پاسخگوی 121 و دفاتر پیش خوان دولت نیز قابل دسترسی است