کد خبر: 864669
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
اطلاعیه هواشناسی
اداره کل هواشناسی هرمزگان با صدور اطلاعیه شماره هفت از تداوم ناپایداری جوی و دریایی استان تا روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.

اداره کل هواشناسی هرمزگان با صدور اطلاعیه شماره هفت از تداوم ناپایداری جوی و دریایی استان تا روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: نقشه های هواشناسی بیانگر تقویت سامانه کم فشار فصلی(مونسون) روی جنوب شرق کشور و استان هرمزگان است که طی امروز و فردا سبب ناپایداری وضعیت جوی و دریایی در استان هرمزگان خواهد شد.
طی این مدت در ساعت های صبح افزایش ابر و باد و در ساعات بعدازظهر و شب، با رشد ابرهای همرفتی در ارتفاعات و مناطق مستعد استان رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ (منطقه بشاگرد)، افزایش لحظه ای سرعت باد و گرد وخاک پیش بینی می شود.
در ادامه اطلاعیه مذکور عنوان شده است: در سایر نقاط استان که شرایط بارشی مهیا نیست با افزایش لحظه ای سرعت باد ،گردوغبار و کاهش موقتی دید افقی وجود خواهد داشت..
اداره کل هواشناسی هرمزگان در این اطلاعیه اعلام کرده است: از روزسه شنبه با تضعیف سامانه فصلی وکاهش رطوبت نسبی هوا ، افزایش نسبی دما(بین 2 تا 4 درجه سلسیوس) در اکثر نقاط پیش بینی می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر