کد خبر: 863976
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
روز دوم از رقابتهای کاراته در بازیهای جهانی با صعود هر چهار نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه بازیهای جهانی موسوم به«World Games» که در لهستان جریان دارد در رقابتهای کاراته تیم کشورمان امروز چهار نماینده داشت که هر چهار کاراته کا با شکست رقبای خود در مرحله مقدماتی به نیمه نهایی راه پیدا کردند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم علی اصغرآسیابری در گروه B دور نخست ۸ بر صفر «جوجی ورمالوا»  از فیجی را شکست داد و سپس «هرنانیت وریسیمو» از برزیل را ۳ بر صفر از پیش رو برداشت. این نماینده کشورمان در سومین مبارزه خود برابر «عمر عبدالرحمان» از مصر با نقره جهان ۲ بر صفر صاحب پیروزی شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. وی برای صعود به دیدار نهایی«توماس اسکات» از آمریکا را پیش رو دارد.دیگر دیدار این مرحله را «استنیسلاو هورنا» از اکراین و« هرنانیت ویرسیمو» از برزیل برزار می کنند.

ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم کار خود را برتری ۳ بر صفر مقابل «گوگیتا آرکان» از گرجستان آغاز کرد و سپس یک بر صفر «اوگار آکتاش» از ترکیه را شکست داد و در ادامه هم ۲ بر صفر«کوین پوگنون» از نیوزیلند را شکست داد و به عنوان سرگروه راهی نیمه نهایی شد. پور شیب در این مرحله «کامیل واردا» از لهستان را پیش رو دارد و «ریتارو آراگا»ی ژاپنی به مصاف «اوگار آکتاش» از ترکیه می رود.

سجاد گنج زاده  در وزن ۸۴+ کیلو گرم پس از تساوی ۴ بر۴ برابر «هیدوشی کاگاوا» از ژاپن، با قانون «سنشو» (امتیاز نخست) بازنده شد و سپس ۴ بر ۳  «رودریگو روجاس» از شیلی را شکست داد. نماینده سنگین وزن کشورمان در سومین مبارزه ۸ بر صفر برابر «جاناتان هورنه» از آلمان به پیروزی دست پیدا کرد. گنج زاده با دو پیروزی و یک شکست به عنوان نفر دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلو گرم در اولین دیدار ۲ بر یک «دومینیکا تاتاروا» از اسلواکی را شکست داد و در ادامه با برتری ۴ بر صفر مقابل «ایزابلا رودریگز» از برزیل با عنوان نفر اول راهی نیمه نهایی شد و باید با «آنه فلورنتین» از فرانسه پیکار کند. در دیگر دیدار این مرحله هم «آیومی یوکوسا» از ژاپن و « ایزابلا رودریگوئس» از برزیل به مصاف هم می روند.

شب گذشته هم امیرمهدیزاده در وزن ۶۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار