کد خبر: 863973
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
شناسهٔ خبر: 4042269 -
سخنگوی باشگاه نفت تهران می‌گوید تیم‌های دیگری هم هستند که بیشتر از نفت بدهی دارند.

حسین قدوسی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره احتمال کنار گذاشتن تیم فوتبال نفت تهران از لیگ برتر، گفت: بعضی از تیم ها به محض سقوط به لیگ دسته اول با لابی های غیر فوتبالی به دنیال این مسائل بودند. بعضی ها هم از درون و هم از بیرون برای نفت حاشیه سازی کردند در حالی که خیلی از تیم های دیگر هم بدهی دارند.

وی با بیان اینکه عده ای به دنبال قربانی کردن تیم نفت بوده اند، تاکید کرد: این موضوع پیش آمد چون نفت حمایت مسئولان استانی، شهری و سیاسی را ندارد. فدراسیون با قدرت جلوی لابی ها و تحرکات ایستاد و مانع انتقال امتیاز تیم ها از شهری به شهر دیگر شد و حالا هم اجازه نخواهد داد این اتفاق بیافتد.

سخنگوی باشگاه نفت تاکید کرد: حاشیه های زیادی برای باشگاه نفت ساختند. اگر اتفاقی برای این تیم رخ بدهد، چه کسی مسئولیت پرداخت بدهی ها را تقبل می کند. گرفتن مطالبات حق مسلم هرکسی است و باید اینرا مطالبه کنند ولی بعضی از تیم های دیگر بیشتر از ما بدهی دارند. امروز تیم هایی مدعی جایگزینی نفت هستند که فصل قبل پرداختی کمتری نسبت به نفت داشتند. این تیم ها امتحان  خود را پس داده اند، کلی بدهی دارند، شایعه سازی می‌کنند واینطور به تیم نفت لطمه می زنند.

قدوسی یادآور شد: سر تیم های پاس و صبا آن بلاها را با آن همه امکانات و پتانسیل آوردند و آنها را به نابودی کشاندند و حالا هم دست بردار نیستند. 

سخنگوی باشگاه نفت در پایان گفت: این تلاشها بیهوده است. فدراسیون می داند تیم هایی هستند که چندبرابر نفت بدهی مالیاتی و غیر مالیاتی دارند و اجازه سوء استفاده از این شرایط را نمی دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار