کد خبر: 863922
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
تمرین تیم ملی وزنه برداری

شرایط لیگ برتر وزنه‌برداری هم‌چنان خوب نیست و اعزام برون مرزی و تعویق زمان آغاز لیگ هم فعلا نتوانسته ذوب آهن و ملی حفاری را برگرداند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، لیگ برتر وزنه‌برداری در حالی به تعویق افتاده و قرار است آخر مرداد ماه برگزار شود که هنوز خبری از بازگشت دو تیم ذوب آهن و ملی حفاری نیست. ملی حفاری همچنان در نظر دارد، در رده جوانان تیمداری کند. ذوب آهن هم منتظر جلسه مجدد هیات مدیره است تا دوباره موضوع تیم داری‌اش در لیگ برتر وزنه‌برداری مطرح شود.

شاهرخ شهنازی رییس هیات مدیره ذوب آهن در گفتگو با ایسنا  به نوعی آب پاکی را روی دست وزنه برداری ریخت  و اعلام کرد:  "دلیل حضور نداشتن ذوب آهن در لیگ برتر وزنه برداری مشکل بودجه است. فعلا هم برنامه‌ای برای افزایش بودجه نیست و بودجه هم نباشد نمی توان برای تیمداری اقدام کرد."

نکته جالب این که رییس فدراسیون اعلام کرد برای ملی حفاری اعزام به قطر کاپ را در نظر گرفته و حتی نامه نگاری آن هم انجام شد، اما هنوز هیات رییسه ملی حفاری پاسخی نداده است که با اعزام ملی حفاری به این رقابت‌ها موافقت می‌کند یا خیر.

از آن طرف ذوب آهن هم جام باشگاه‌های آسیا را در کره جنوبی پیش رو دارد که هیات مدیره ذوب آهن با وجود اطلاع از این موضوع باز هم نظر مثبتی نسبت به ادامه تیمداری در لیگ برتر وزنه‌برداری نداشته است. شرایط نشان می‌دهد تعویق لیگ برتر و اعزام برون مرزی فعلا نتوانسته برای بازگشت دوباره ذوب آهن و ملی حفاری کارساز باشد. با این وضعیت لیگی بدون کیفیت و خانه نشینی ورزشکاران در انتظار وزنه‌برداری ایران است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار