کد خبر: 863359
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
فرمانده نيروي زميني سپاه در بازديد از پشت صحنه مسابقه «ضد گلوله» خبر داد
سردار پاكپور اعلام كرد كه مذاكراتي با كارگردانان انجام شده تا عمليات‌هاي مختلف سپاه در مبارزه با تروريست‌ها به تصوير درآيد.
جواد محرمي
 
سردار محمد پاكپور، فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران روز گذشته در بازديد از پشت صحنه مسابقه «ضد گلوله» در پادگان ۲۰ رمضان نيروي زميني سپاه درباره پوشش تلويزيوني اتفاقات تروريستي و همچنين مانور موشكي ايران و تعامل با نهادهاي ذي‌ربط گفت: نكته‌اي را بايد عرض كنم و آن اين است كه نمي‌توان هر اتفاقي را كه در كشور رخ مي‌دهد، پوشش رسانه‌اي داد.
 
وي ادامه داد: دشمنان ما هر روز در حال توطئه هستند. هر روز از آن سوي مرزها، يعني از كشورهاي مقابل به سمت ما مي‌آيند و به مرزها تيراندازي مي‌كنند و حتي مثل اتفاقي كه دو روز پيش دو نفر از كارگران به شهادت رسيدند مردم بي گناه ما را مي‌كشند اما همه اين اتفاقات را نمي‌توان پوشش داد.
سردار پاكپور تصريح كرد: در حادثه اخير كه كارگران به شهادت رسيدند حدود چهار نفر از تروريست‌ها هم به درك واصل شدند. بعضي از اينها از خاك پاكستان و ديگر كشورها مي‌آيند و ما نمي‌توانيم هر روز اين مسائل را رسانه‌اي كنيم چرا كه نوعي احساس ناامني در كشور به‌وجود مي‌آيد.
 
وي درباره مانور موشكي ايران نيز عنوان كرد: من از رسانه ملي تشكر مي‌كنم كه پوشش خوبي نسبت به مانور موشكي ايران داشت و به نظرم اين پوشش رسانه‌اي به اندازه بود.
سردار پاكپور با اشاره به ملاجليل قنبر زهي عنوان كرد: متأسفانه يا خوشبختانه روزي كه مانور موشكي داشتيم خبرهای مربوط به ملاجليل قنبر زهي در ميان اخبار گم شد، در حالي كه خبر بسيار مهمي بود و ان‌شاءالله صدا و سيما و ديگر رسانه‌ها به آن مي‌پردازند تا بتوانند اقدامات ضد تروريستي و حركتي را كه بچه‌هاي ما در اين عمليات نشان دادند پوشش دهند. ملا زهي در اين عمليات معدوم شد و ان‌شاءالله جزئيات بيشتر رسانه‌اي خواهد شد.
 
فرمانده نيروي زميني سپاه در حاشيه بازديد از مستند مسابقه «ضد گلوله» در جمع خبرنگاران بيان كرد: اين مستند مسابقه براي كساني فراهم شده است كه استعداد حضور در ميدان‌هاي رزمي را دارند اما ميداني براي بروز و ظهور آن ندارند. وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري درباره توليد آثار نمايشي و مستند در همكاري با صدا و سيما يادآور شد: ايثارگري‌ها و رشادت‌هاي بچه‌هاي ما آنقدر زياد است كه با يك يا دو برنامه نمي‌توان آنها را پوشش داد ولي يكي از رسالت‌هاي رسانه‌هاي ما چه رسانه ملي و چه رسانه‌هاي ديگر اين است كه زحمات نيروهاي ما چه در شمال شرق و چه در بيابان‌هاي جنوب شرق كشور را نشان دهند. ما در اين بيابان‌ها هم با تروريست‌ها و هم با جغرافيا مي‌جنگيم، زيرا فضا و جغرافياي آنجا شرايط سختي را مي‌طلبد.
 
سردار پاكپور با اشاره به اينكه برادران ما با كارگردانان مختلف براي توليد آثاري در خصوص نشان دادن نقش سپاه در اين عمليات‌ها در حال رايزني هستند، گفت: در حال حاضر كارگردانان اين آثار مشخص نيستند و دوستان در حال رايزني با كارگردان‌هاي مختلف براي توليد اين آثار هستند. ما در اين بخش كارگردان‌هاي زيادي داريم و بايد از ميان كارگردان‌هاي شاخص جمهوري اسلامي كه مدام در تلاشند تا فرهنگ شهادت و جبهه و جنگ را به مردم نشان دهند، يكي را برگزينيم. پاكپور در پاسخ به سؤال ديگري درباره عدم پوشش رسانه‌اي قوي مانور موشكي ايران گفت: ما نمي‌توانيم هر روز همه اتفاقات كشور را نشان دهيم. دشمنان ما درحال حاضر اينجا آرام ننشسته‌اند و هر روز در حال توطئه هستند و ما در جنوب شرقي كشور و در آن سوي مرز با عناصر تروريسم كه به مرزهاي ما تيراندازي مي‌كنند، مواجهيم. مثل حادثه‌اي كه سه روز پيش در آن سه كارگر شهيد و چهار نفر از تروريست‌ها به درك واصل شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار