کد خبر: 863179
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:
رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری در جهت رفع مشکلات شهری و ساماندهی مشاغل مزاحم و دستفروشان در سطح شهر تلاش می کند.

به گزارش جوان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد خلیل پور بیان کرد:  یکی از مهمترین دغدغه های شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه ، رسیدگی و رفع مشکلات شهری از جمله ساماندهی مشاغل مزاحم و دستفروشان در سطح شهر است و مدیریت شهری در تلاش است در راستای ایجاد آرامش شهری و شهروندی اقدام به این امر مهم کند.

وی  تصریح کرد:رفع مشکلات و ساماندهی مشاغل مزاحم برطرف نخواهد شد مگر با همدلی و همکاری دستگاههای ذیربط و لذا از همه آنها در جهت رفع معضلات شهری درخواست می شود تا در کنار شورای اسلامی شهر و شهرداری گام بردارند.

خلیل پور همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در امر اشتغالزایی گفت: باید به فکر اشتغال جوانان نیز باشیم اما نه اشتغالی که باعث ایجاد مزاحمت و اذیت شهروندان گردد.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم زیبایی منظر شهری برهم بخورد،  افزود: تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری ارومیه در جهت ایجاد منظری زیبا و در شأن شهروندان بوده است ،لذا نباید اجازه داد منظر شهر با وجود دستفروشان و مشاغل مزاحم برهم بخورد.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه  خاطر نشان کرد:  یکی دیگر از معضلات شهری وجود دستفروشان در پارک ها و بوستان های سطح شهر است که باید در این خصوص نیز تدابیری انجام گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر