کد خبر: 863123
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
سه مرد جوان که به اتهام آدم­­ربای بازداشت شده بودند، بعد از مرگ طراح آدم­ربا محاکمه و از سوی قضات دادگاه به حبس، شلاق و جزای نقدی محکوم شدند.
به گزارش خبرنگار ما، بیست و چهارم فروردین ماه سال 92، مرد 36ساله­ای به نام امیر به پلیس آگاهی رفت و از چند مرد ناشناس به اتهام آدم­ربایی شکایت کرد. او گفت: در حالیکه دخترم را از مدرسه به خانه برمی­گرداندم سرنشینان خودروی ال­90 نزدیک شدند و به اسم مأمور گفتند حکم جلبم را دارند و به این بهانه چشمهایم و دستانم را بستند. آنها بعد از ریختن مشروب در دهانم مرا تحویل پایگاه بسیج دادند. بعد از آن بود که متوجه شدم در کیفم دو فشنگ جنگینیز جاساز کرده بودند.

با طرح این شکایت،در تحقیقات مشخص شد شاکی با همسرش اختلاف داشته و طراح این آدم­ربایی داود صاحب خانه همسر او بوده است. با دستگیری متهمان و اقرار به جرمشان پرونده به شعبه هشتم دادگاه کیفری فرستاده شد اما داود - طراح این نقشه - قبل از محاکمه به دلیل بیماری سرطان فوت کرد. بنابراین دیگر متهمان در جلسه حاضر شدند و در دفاع از خود گفتنداز نقشه داوود بی خبر بودند و او گفته بود شاکی در قاچاق سلاح دست دارد.همسر شاکی که متهم به معاونت در آدم ربایی بود نیز گفت: ارتباطی با داوود نداشتم. او وقتی فهمید از خانه همسرم قهر کرده­ام قول داد مرا کمک کند اما حرفی درباره آدم­ربایی نزده بود.

در پایان جلسه هیئت قضایی بعد از شورهر یک از متهمان را به جرم آدم­ربایی به شش ماه تا 5سال حبس و به خاطر متهم کردن یکدیگر به شش ماه تا 3سال حبس، شلاق و جزای نقدی محکوم کرد. همسر شاکی نیز تبرئه شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار