کد خبر: 863079
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل خبر داد
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل از افتتاح و راه‌اندازی 10 ایستگاه تندرستی در مناطق مختلف شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عظیم مهاجری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما در حوزه ایجاد نشاط و روحیه در بین شهروندان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دادیم به طوری که به صورت مرتب با برگزاری همایش‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی سعی داریم تا احساس نشاط و روحیه مضاعف را در بین شهروندان ارتقا دهیم.

وی به مشارکت 5 هزار نفر از شهروندان در این جشن‌ها و برنامه‌های شاد و متنوع اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن تئاتر و موسیقی و جشنواره‌های متعدد در ماه مبارک رمضان در پارک معلم در کنار راه‌اندازی ایستگاه‌های تندرستی در مناطق مختلف شهر به انجام رسیده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سرانه فرزانگان برای جامعه بازنشسته و برگزاری اردوهای متعدد تفریحی و تندرستی برای سالمندان خبر داد و گفت: ما در بیش از 100 تابلو و استند در سطح شهر تلاش کردیم تا تبلیغات محیطی را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را انجام دهیم که در این زمینه برخی اقدامات و فعالیت‌ها با همت و همکاری شهرداری در حوزه ورزش همگانی به انجام رسیده است.

مهاجری افزود: همت و تلاش جدی بر این است تا همچنان شهرداری در بحث درمان نیز در حوزه جمع‌آوری معتادان متجاهر موفق عمل کند که قطعا در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در حال انجام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر