کد خبر: 863015
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
از ثروت ملی برای اموات ملت خیرات می‌کنیم
کدخدا با حضور در محل میادین عظیم نفت و گاز کشور با بریدن روبان قرمز اولین ایستگاه صلواتی فاز یک جنوب به شمال را افتتاح کرد.
 
به گزارش خبرنگار ما ایشان پس از افتتاح این ایستگاه در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: خوشحالیم از اینکه امروز اولین ایستگاه صلواتی نفت و گاز ملی را افتتاح کردیم. این ایستگاه صلواتی جهت رفاه حال عزیزان بیگانه از کشورهای فرانسه، انگلستان، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس راه‌اندازی شده و به مدت 50 سال آینده بصورت شبانه‌روزی با حجم نامحدود در خدمت نوع بشر خواهد بود.
 
وی افزود: این بهترین کاری بود که برای خدمت به اتباع خارجی و جلب توجه و دعای خیر آنها به اموات و درگذشتگان خود می‌توانستیم انجام دهیم. زیرا دولت خود را دولت همه مردم می‌داند و خود را نه تنها نسبت به رأی دهندگان، بلکه نسبت به اموات و نسل گذشته آنان نیز مسئول می‌داند. ما دولت فراجناحی و حتی فراجسمانی و ماوراءالطبیعی هستیم. برای ما فقط مسائل جسمانی مطرح نیست، مسائل روح و روانی نیز مهم است. در نتیجه خدمتی که می‌توانیم به ارواح مردگان بکنیم همین است که از ثروت ملی برایشان خیرات کنیم.
 
کدخدا با اشاره به اینکه عده‌ای بی‌سواد به هر حال به ما ایراد می‌گیرند، گفت: می‌گویند اتباع کشورهای غیرمسلمان قادر به صلوات فرستادن نیستند. اما بنده عرض می‌کنم این حرف‌ها بهانه‌ای بیش نیست، چون برای این عزیزان هم از قبل پیش‌بینی کرده‌ایم که می‌توانند در قبال دریافت نفت و گاز، یک دقیقه سکوت کنند و معادل صلوات و فاتحه حساب خواهد شد. همین الان در مسابقات فوتبال و همایش‌های خودمان هم به جای قرائت فاتحه، سکوت اعلام می‌کنند چون کلاسش بالاتر است و در نتیجه ثوابش هم بیشتر است! الان دیگر روش‌های سنتی جواب نمی‌دهد و اموات هم پیشرفت کرده‌اند.
در پایان کدخدا ابراز امیدواری کرد ایستگاه‌های صلواتی فاز 2 و 3 این پروژه نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد و قول داد با این روند تا پایان دولت، به قبر همه نور ببارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر