کد خبر: 863014
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
تبریک پادشاه عربستان به ولیعهد جدید با سه هفته تاخیر
یک منبع 220 لیتری: ملک سلمان اصلاً در جریان نبود! / بهش نگفتیم چون دکتر گفت هیجان براش خوب نیست
پادشاه عربستان پس از سه هفته انتخاب پسرش به عنوان ولیعهد جدید این کشور را به او تبریک گفت و از تلاش‌های ولیعهد سابق تشکر کرد! این مسئله چند تا دلیل دارد:
 از آنجایی که بعضی‌ها معتقدند این جابجایی یک جور کودتا بود، خب طبیعی است غافلگیرانه اتفاق افتاده و شاهزاده به پدرش از قبل چیزی نگفته بوده. بعد از کودتا هم ملاحظه حال و اوضاع پدر پیرش را کرده و به او نگفته است! به ویژه که بعد از موشک‌پرانی‌های ایران، پزشکان هر نوع هیجان و استرس را برای شاه اکیداً ممنوع کرده بودند! در طی این سه هفته کم کم و نرم نرم قضیه را برای ملک سلمان بازگو کرده‌اند. بخاطر همین شاه سعودی حق داشته با سه هفته تاخیر پیام بدهد، چون بنده خدا اصلاً در جریان نبوده است!
 اگرچه یک منبع آگاه بزرگ (220 لیتری) از نزدیکان خاندان سلطنتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ما این گمانه‌زنی را رد و تاکید کرد که شاه سعودی از ابتدا در جریان کودتا و تغییر ولیعهد بوده و قصد داشته همان موقع پیام بدهد. اما یادش رفته است! آخه بیچاره آلزایمر دارد.
 ولی یک منبع آگاه‌تر، این خبر را نیز گمانه‌زنی خواند و گفت: این حرف‌ها نیست، شاه مشکلی ندارد. فقط خسته است، می‌فهمید؟ خسته. حوصله این چیزها را ندارد. حالا همین که بعد از سه هفته پیام داده باید بروید خدا را شکر کنید، کار بزرگی کردند. فکر کنید حرمسرا را رها نموده به دفتر کار مراجعت فرموده‌، قلم را در دست گرفته و پیام تبریک و تشکر صادر کرده‌اند. خیلی سخت است (اشک در چشمانش حلقه می‌زند). همین فداکاری‌ها است که انسان را بزرگ می‌کند!
 اما خود بنده نظر دیگری دارم. سلمان منتظر بوده تا ابتدا دیگران مثل مک‌دونالد پیام تبریکشان را صادر کنند، بعد خودش پیام بدهد. چون ایشان بسیار مبادی آداب است و امکان ندارد به بزرگ‌تر خودش پیش‌دستی کند! بالاخره جناب مک‌دونالد یک جورهایی نماینده امریکا و صهیونیسم است دیگر!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر