کد خبر: 862840
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
فکري ايشيق، وزير دفاع ترکيه روز سه‌شنبه اعلام کرد مذاکرات خريد سامانه‌‌هاي پيشرفته پدافند موشکي «اس400» با روسيه، به مرحله امضاي تفاهمنامه رسيده است. جزئيات بيشتري از اين خبر منتشر نشده است. ترکيه نزديک به يک سال است که با روسيه براي خريد سامانه‌هاي موشکي اس400 مذاکره مي‌کند و تاکنون چندين بار مقامات ترکيه از به نتيجه رسيدن اين مذاکرات سخن گفته بودند. ولاديمير پوتين، رئيس‌جمهور روسيه نيز چندي پيش نسبت به فروش اين سامانه‌ها به ترکيه ابراز علاقه‌مندي کرده بود.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
دو سال پیش ترکیه یک جت جنگی روسیه را در مرز سوریه سرنگون کرد و روسیه هیچ عکس العمل مناسبی نشان نداد و فقط واردات گوجه فرنگی را از ترکیه ممنوع کرد. روسیه حتی جرات نکرد و یا اینکه توانایی فنی و نظامی لازم را نداشت که مقابله به مثل کند و یک یا چند هواپیمای ترکیه را سرنگون سازد. ترکیه برای تحقیر بیشتر روسیه اعلام کرد که جت جنگی روسیه 17 ثانیه در اسمان ترکیه بوده و به همین دلیل انرا سرنگون کرده است.
چه شده است که حالا روسیه حاضر است پیشرفته ترین سامانه ضد هواییش را به کشور ترکیه بفروشد.

این موضوع ابرقدرتی روسیه را زیر سوال می برد و نشان می دهد قضایا و حقایق ان چیزی نیست که در ظاهر مشاهده می کنیم و بیشتر چیزهایی که می بینیم نمایشنامه هاییست که از قبل برنامه ریزی شده و سناریو ان نوشته شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار