کد خبر: 862016
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
سرلشكر جعفري در بازديد از پروژه ساماندهي آب‌هاي غرب كشور:
فرمانده كل سپاه با تأكيد بر اينكه جاي‌جاي ايران اسلامي عرصه خدمت‌رساني سپاه به مردم است، گفت: پروژه ساماندهي آب‌هاي غرب كشور نمونه‌اي از نقش و همت سپاه در عرصه سازندگي و كمك به مردم بوده است.
به گزارش فارس، سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري در حاشيه بازديد از پروژه ساماندهي آب‌هاي غرب كشور در سخناني، اظهار داشت: سپاه از متن مردم و انقلاب برخاسته است، از اين رو هيچ‌گاه نمي‌تواند نسبت به نيازهاي انقلاب و مردم بي‌تفاوت باشد. وي حضور در عرصه سازندگي، كمك به محروميت‌زدايي و بسترآفريني براي اشتغال و رونق‌بخشي به زندگي مردم را يكي از نيازهاي مهم امروز برشمرد و تصريح كرد: هر چه دولت در اين زمينه بسترها را فراهم كند، آمادگي داريم با نگاه جهادي و عمل انقلابي، با كمك خود مردم و نقش‌دهي به بخش‌هاي خصوصي و توانمندي‌هاي بومي و ايراني به ايفاي نقش بپردازيم. سردار جعفري با بيان اينكه سپاه به اقتضاي شرايط و نيازها با مظلوميت همراه با قاطعيت و عزم راسخ به حضور در عرصه سازندگي و محروميت‌زدايي كشور ادامه خواهد داد، تصريح كرد: در اين زمينه دولت نيز نقش‌آفرين بوده و مي‌تواند بسترها را بيش از گذشته فراهم سازد.
 
وي با تأكيد بر اينكه هيچ‌گاه نگاه سودآور و منفعت‌محور نداشته و نداريم، گفت: طلبي كه هم‌اكنون به واسطه اينگونه اقدامات از دولت داريم و در عين حال كار سازندگي و اجراي پروژه‌ها را متوقف نكرده‌ايم، بهترين و محكم‌ترين دليل است. سرلشكر جعفري در بخش ديگري از سخنانش يادآور شد: قبل از اجراي پروژه و فعاليت سازندگي در مناطق مرزي نياز به برقراري امنيت است كه بحمدالله توسط رزمندگان نيروي زميني سپاه و بسيجيان غيور منطقه كردستان و مناطق مرزي، اين امنيت به خوبي تأمين شده است.
 
وي در ادامه خاطرنشان كرد: دشمنان برنامه‌هاي متعددي عليه ايران و منطقه پياده كرده‌اند و همواره نتيجه عكس مي‌گيرند، اما عبرت نگرفته و به توطئه و خباثت‌هاي خود ادامه مي‌دهند. وي تمركز بيشتر بر خدمت‌رساني را رويكرد جديد بسيج عنوان كرد و با اشاره به پروژه ساماندهي آب‌هاي غرب كشور، گفت: اين پروژه در صورت برنامه‌ريزي مناسب و به كارگيري ظرفيت‌ها در راستاي استفاده مردم از آب و زمين، تحولات تعيين‌كننده و اساسي را در منطقه رقم خواهد زد. سرلشكر جعفري سازندگي و رفع محروميت را از عرصه‌هاي پاسداري از انقلاب اسلامي توصيف و تصريح كرد: اگر اجراي پروژه‌هاي سازندگي را در نقشه ايران جانمايي كنند، جاي جاي اين سرزمين اسلامي عرصه خدمت‌رساني سپاه به مردم است. فرمانده كل سپاه در پايان تأكيد كرد: سپاه در تمامي عرصه‌هاي خدمت‌رساني نه تنها سودآوري را مدنظر نداشته و ندارد بلكه منافع مردم و رفع محروميت به ويژه در مناطق مرزي را دنبال مي‌كند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار