کد خبر: 861856
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
با حضور اقشار مختلف مردم انجام شد:
همزمان با روز بزرگداشت عفاف و حجاب ، همایش صیانت از حریم خانواده با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

بمناسبت بزرگداشت  روز ملی عفاف و حجاب ، همایش  صیانت از حریم خانواده با اجتماع  2000 نفری بانوان واقشار مختلف مردم در شهرستان اسلامشهر برگزار  شد .

در این همایش که از سوی کارگروه  عفاف و حجاب و کمیته بانوان  شورای  امر به معروف و نهی از منکر  شهرستان اسلامشهر و با مشارکت  برخی از  دستگاههاو ادارات این شهرستان  برگزار گردید ، از بانوان  محجبه و  نخبه شهرستان در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، ورزشی و ...   تجلیل و قدر دانی بعمل آمد .

درهمایش صیانت از خانواده که در راستای ترویج فرهنگ عفاف وپاکدامنی دربرابر، رواج  فرهنگی ابتذال و بی بندوباری و بی حجابی در جامعه برگزار شد، بانوان  اسلامشهری با پوشش ها و حجاب های مختلف و ازهرقشر وگروهی شرکت کرده وجمع کثیری از بانوان نیز به همراه همسر واعضای خانواده دراین همایش شرکت کرده وخواستارتوجه بیشترمسئولین به  توطئه های دشمنان  در ترویج فرهنگ غرب  شدند.

بانوان  محجبه و با عفاف اسلامشهری درحاشیه همایش  صیانت از حریم خانواده  با امضای طوماری  ، ازعملکرد دوگانه برخی ازارگانها و نهادها در جهت ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی وبی توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری در برخورد و مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب  ،  انتقاد کردند. 

شرکت کنندگان  در این همایش  اعتراض  خودرا نسبت به اشاعه بدحجابی و آزادی در برخورد با نامحرم درمحیط سینما و تلویزیون  وویدئوی خانوادگی به وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام داشته وازمسئولین خواستند تا درراستای بهبود  فضای فرهنگی سینمایی و جلوگیری ازاشاعه  دینی و انسانی  و نیز صیانت از حریم مقدس خانواده   اقدامات لازمه را  انجام دهند.

همایش صیانت از حریم خانواده در اسلامشهر علی رغم  بارش  شدید باران  با حضور پرشور بانوان اسلامشهر و  تعدادی از مسئولین و دلسوزان به انقلاب و  پایبند به ولایت  در مقابل تمثال نخستین شهید مدافع حرم  و افتخار جوانان ولایتمدار اسلامشهری ، شهید محمود رضا بیضائی برگزار شد .

خیر مقدم گویی توسط مادر و خواهر شهید ،  اجرای  سرود ، تجلیل از بانوان نخبه و محجبه ،  اجرای قرعه کشی فرهنگی ،  ایجاد نمایشگاه  با غرفه های مختلف   برای کودکان و بانوان  و...  از  دیگر برنامه های همایش بزرگداشت  روز عفاف و حجاب در شهرستان اسلامشهر بود که علی رغم  برخی کم کاریهای و کارشکنی تعدادی از مسئولین با شعار  صیانت از حریم خانواده  و با حضور گسترده مردم این منطقه  برگزار شد .     

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر