کد خبر: 861636
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: تهیه بلیت به صورت اینترنتی از شرکت‌های مسافربری 15 درصد تخفیف به همراه دارد.
زین العابدین میرشاهی  افزود: هموطنان می توانند بدون مراجعه به محل شرکت مسافربری و پایانه های مسافر با مراجعه به پایگاه اینترنی برای تهیه بلیت اتوبوس safar724.ir به صورت اینترنتی اقدام کنند.
وی شناسایی نیازهای مردم، تامین رفاه و امنیت سفر، ارتقاء خدمات به آحاد جامعه و افزایش سطح رضایت‌مندی در بین مسافرینی که از حمل و نقل برون شهری استفاده می کنند را از مهمترین وظایف این اداره کل برشمرد و گفت: تهیه بلیت اینترنتی در مدیریت هزینه و وقت شهروندان موثر است.
میرشاهی با بیان این که در سال‌های اخیر خدمات در بخش حمل و نقل عمومی از رشد کیفی بالایی برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد:‌ ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و با هدف ارتقاء خدمات به مسافران، آموزش های لازم به رانندگان و مهمان‌داران صورت پذیرفته است.
وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های حمل و نقل مسافر در استان سمنان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیر پوشش خود در خصوص خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر به مسافران بر اساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره هستند.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان به افزایش 12 دستگاه اتوبوس ویژه وانجام سرویس های در تا در سواری کرایه بین شهری اشاره کرد وگفت: این اداره کل با تأکید بر فعالیت نمایندگی های مستقر در پایانه های مسافربری شهرستان ها و با نظارت دقیق سعی در ارائه خدمات مفید به مسافرین را داشته است.
با هدف صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مسافرین برچسب ویژه سامانه پیام کوتاه 3000143 در داخل ناوگان مسافربری و شرکتهای حمل و نقل مسافر تابعه، آماده دریافت هرگونه شکایات ، انتقادات و پیشنهادات مسافرین از نحوه ارائه خدمات بخش مسافری جاده ای است.
  34شرکت حمل و نقل مسافر با در اختیار قرار داشتن بیش از هزار دستگاه ناوگان جاده ای در امر جابجایی مسافر در استان فعالیت می کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار