کد خبر: 861141
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان سمنان :
مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان سمنان با اشاره به اینکه ابتدای کار دولت تدبیر و امید 41 طرح نیمه تمام خیرساز در استان وجود داشت، گفت: از این تعداد 38 طرح به بهره برداری رسیده و دولت هم برای تکمیل آن ها 50 میلیارد تومان هزینه کرده است.
 ابوالفضل دربانی در آیین بهره برداری از سالن همایش های پزوهش سرای دانش آموزی شاهرود، افزود: 13 طرح خیرساز آموزش و پرورش هم متعلق به شهرستان شاهرود بود که بر اساس اعلام نیاز شهرستان برای تکمیل اولویت بندی شد.
وی با بیان اینکه تاکنون 59 درصد از تعهدات خیران اجرا شده، یادآور شد: در 18 جشنواره خیران استان در مجموع 107 میلیارد تومان متعهد شدند که از این میزان 63 میلیارد تومان محقق شده است.
دربانی اضافه کرد: در جشنواره هجدهم خیران 17 میلیارد تومان متعهد شدند که تاکنون 14 میلیارد تومان آن تحقق یافته است.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان تاکید کرد: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید در توزیع اعتبارات، طرح های نیمه تمام بوده و به هیچ وجه تا زمان تکمیل آن ها اجازه آغاز طرحی جدید داده نشده است.
دربانی در ادامه بیان کرد: از ابتدای جشنواره های خیران در شاهرود 26 طرح با 98 کلاس درس و به مساحت 15 هزار متر مربع به فضای آموزشی شهرستان افزوده شده است.
وی همچنین با تاکید بر اینکه فضاهای تخریبی در شاهرود بیشتر از میانگین کشوری است، اضافه کرد: اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان متعهد شده است به میزانی که فرمانداری شاهرود برای این مدارس اعتبار درنظر بگیرد، 2 تا سه برابر این میزان از اعتبارات ملی هم به آن اضافه کند.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان ابراز داشت: در دولت یازدهم 9.5 برابر اعتبارات استانی، از اعتبارات ملی در شاهرود هزینه شده است.
وی با بیان اینکه در طرح تحول بنیادین، فضاهای کاربردی مدرسه ها از یک محیط کلاس درس تبدیل به یک نهاد تربیتی شده، افزود: در گذشته یک مدرسه 6 کلاسه شامل کلاس های درس و اتاق مدیر و معاونان بود و فضای آن از 500 متر مربع فراتر نمی رفت اما امروزه چنین مدرسه ای دارای یک هزار و 100 متر مربع فضای آموزشی، فرهنگی و تربیتی شده است.
سالن همایش های پژوهش سرای مدیریت آموزش و پرورش شاهرود به ظرفیت 135 نفر، دی ماه 95 با مبلغ اهدایی 150 میلیون تومانی بانو عصمت الملوک طاهری بهسازی شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار