کد خبر: 860913
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
كوبيدن سپاه كه نماد اقتدار و دفاع از كشور است براي كسي آبرو نمي‌آورد و در حالي كه در عرصه‌هاي دفاعي و امنيتي، سپاه با تمام وجود در حال دفاع از كشور است، تضعيف سپاه محل سؤال جدي است.
به گزارش فارس، سردار غلامحسين غيب‌پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين در يادواره شهيد مدافع حرم، عباس آبياري در مصلاي شهريار با اشاره به اهميت و ضرورت جبهه مقاومت گفت: رزمندگان و مدافعان حرم مجاهدت بزرگي مي‌كنند چراكه جهاد در راه خدا آن هم هزار كيلومتر دورتر از وطن به مراتب از جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس سخت‌تر است. وي افزود: مجالس يادواره شهدا براي اين است كه از خواب غفلت بيدار شويم و از سازش با اسرائيل و امريكا حرف نزنيم. غيب‌پرور با بيان اينكه در طول انقلاب اسلامي مردم همواره مطيع‌ ولي‌فقيه بوده و امام امت اسلامي را حمايت كرده‌اند، گفت: در هر صحنه‌اي كه انقلاب اسلامي نياز داشته است مردم حاضر شده و به تكليف خود عمل كرده‌اند و همين ويژگي‌هاست كه از مردم ايران ملتي ممتاز ساخته و چنين ملتي آرزوي رهبران الهي در طول تاريخ بوده است.
 
وي فهم و بصيرت به همراه ايمان بالا و دشمن‌شناسي و موقع‌شناسي را از ويژگي‌هاي بارز مردم ايران دانست و افزود: تجربه ملت ايران در دفاع از كيان اسلام و ايران عزيز ثابت كرده است هر قدر كه فشار عليه اين ملت افزايش يابد، ايستادگي و مقاومت مردم بيشتر مي‌شود.
 
غيب‌پرور با اشاره به حوادث 18 تير سال 78 و فتنه سال 88 و ايستادگي مردم در آن حوادث گفت: زماني كه دشمنان ايران اسلامي با تجاوز به ايران قصد براندازي نظام اسلامي را داشتند و زماني كه در فتنه‌هاي داخلي از برخي عناصر داخلي حمايت كردند، مردم ايران با صلابت مقابل هجمه‌هاي دشمن مقاومت كردند. وي در ادامه افزود: اكنون نيز كه نظام سلطه با ايجاد يك گروه تروريستي تكفيري كه با نام اسلام جنايت مي‌كند، عليه انقلاب اسلامي وارد عمل شده، باز همين مردم با اعزام جوانان خود به جبهه مدافعين حرم، ايستادگي و مقاومت كرده‌اند و نمي‌گذارند دشمن به اهداف شوم خود دست يابد. وي زبان گروه‌هاي تروريستي تكفيري را زبان خشونت و جنايت دانست و گفت: مقابل چنين دشمناني جز با قدرت و اقتدار نمي‌توان سخن گفت.
 
غيب‌پرور در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد از هجمه‌هايي كه به سپاه مي‌شود، گفت: كوبيدن سپاه كه نماد اقتدار و دفاع از كشور است براي كسي آبرو نمي‌آورد و در حالي كه در عرصه‌هاي دفاعي و امنيتي، سپاه با تمام وجود در حال دفاع از كشور است، تضعيف سپاه محل سؤال جدي است. وي با تأكيد بر وحدت حول فرامين ولي فقيه افزود: دعوا درست كردن، همديگر را كوبيدن و جبهه اختلاف را گشودن و اركان دفاعي كشور را تضعيف كردن، جز آنكه دشمنان را شاد كند، نتيجه ديگري ندارد. وي در پايان گفت: انقلاب اسلامي يك هدف غايي دارد و آن زمينه‌سازي براي ظهور حضرت حجت و منجي عالم بشريت است و همه شهداي انقلاب براي اين هدف جان خويش را نثار اسلام و انقلاب كرده‌اند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
1
1
سردار غیب پرور " افرادی که سپاه را می کوبند" قدرت طلبی انان را
کر و کور و ازخود بیگانه کرده " که قادرند تن به ذلت دشمن کشور "
به دهند.
اریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
2
سلام بر سرداران چه سپاهی چه بسیجی چه ارتشی چه نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و مرزبان اما سردار چرا این قدر که این بحث را کش می دهید دم از وحدت نمی زنید اگر روحانی گفت شما هم گفتید دیگه کشش ندهید
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
ببخشید اشتباها مثبت زدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
آنها که برای رضایت دشمنان خارجی و منافقان ؛‌‌‌ به نهادهای انقلاب حمله میکنند؛ خیانت پیشگانی هستند که پیش همین منافقین و بیگانگان هیچ ارزشی ندارند، ونتیجه عمل آنها فقط رسوایی است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار