کد خبر: 860716
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
سر و ته سفره پیدا نیست!
پس از افشای فیش‌های حقوق نجومی بعضی از مدیران، بحث بر سر این مسئله بالا گرفت که این بندگان خدا  فقط سهم خودشان را از سفره انقلاب برداشته‌اند!
ما آن موقع ذهنیتی از ابعاد سفره‌ای که دختر مظلوم آقای رئیس با خانواده و فک و فامیل بر سر آن نشسته‌اند نداشتیم و نمی‌دانستیم توی سفره چه چیزهایی پیدا می‌شود.
اما چند روز پیش که تصاویر دخترک مظلوم را در بورس «گل» کشور هلند دیدیم، فهمیدیم که سفره انقلاب تا آنجاها را هم شامل می‌شود و انسان می‌تواند در سفرهای خارجی‌اش هم از سفره بهره‌مند شود.
 
این یعنی اگر شما سهامدار سفره باشید و همزمان نماینده مردم هم باشید، در قلب اروپا هم سفره برایتان پهن است. خوبی‌اش این است که سر این سفره که نشسته باشی لازم نیست زیاد دستت را دراز کنی، چون همه چیز در دسترس است!
البته با عده‌ای مغرض و دل‌نگران که به دختر با احساس آقای رئیس به خاطر علاقه‌مندی به گل و طبیعت گوشه کنایه می‌زنند، موافق نیستیم. تهمت زدن به دیگران کار درستی نیست. شاید سفر ایشان کاری بوده و می‌خواسته برای تزئین سفره از هلند گل بخرد! بالاخره سفره‌ای که این همه نان‌خور دورش جمع هستند به گل‌آرایی نیاز دارد. این هم خدمت به انقلاب است، نیست؟ انشالله خدا قبول کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر