کد خبر: 859364
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
جانباز عليرضا شجاع داوودي كه طي جنگ تحميلي يكبار تا مرز شهادت پيش رفته و 18 روز تمام در كما به سر برده بود، عاقبت پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشي از عوارض جانبازي چهارشنبه هفتم تيرماه به دوستان شهيدش پيوست.
به گزارش «جوان»، عليرضا شجاع داوودي از اعضاي گروه دستمال سرخ‌ها بود كه در كنار شهيد اصغر وصالي ماه‌ها در كردستان خدمت كرده بود و سپس با حضور چندين ماهه در جبهه‌هاي غرب و جنوب غرب بارها و بارها به مقام جانبازي نائل آمده بود.
 
شجاع داوودي چند ماه پيش از شهادت در گفت‌و‌گو با روزنامه جوان به شرح مختصري از حضور چندين ساله خود در جبهه‌هاي نبرد دفاع مقدس پرداخته بود. وي در بخش‌هايي از صحبت هايش با اشاره به دوران 18 روزه كمايش مي‌گفت: سال 61 وقتي در منطقه فكه از شدت موج انفجار بي‌هوش شدم، شهيد اصغر وصالي را ديدم كه به من گفت: «شجاع چرا نيامدي پيش ما؟» آن لحظه فهميدم كه هنوز شهيد نشده ام.
 
حالا عليرضا شجاع داوودي پيش شهيد وصالي و ساير دوستان شهيدش رفته است. يكي از يادگاران دفاع مقدس كه از بازماندگان غائله محاصره پاوه بود و اكنون با خيل شهداي دفاع مقدس محشور مي‌شود.  پيكر اين جانباز دفاع مقدس پنج‌شنبه در قطعه شهداي بهشت زهرا(س) دفن شد و مراسم ختمش نيز جمعه نهم تيرماه در مسجد امام حسن عسكري(ع) واقع در خيابان قزوين بعد از پل نواب صفوي برگزار شد. روحش شاد و يادش گرامي باد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار