کد خبر: 859065
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
سريال «ايستاده در غبار» از 9 تير از شبكه يك سيما پخش مي‌شود
مجموعه تلويزيوني «ايستاده در غبار» برگرفته از نسخه سينمايي اين اثر است كه در شش قسمت 30 دقيقه‌اي تهيه شده و از جمعه 9 تير حوالي ساعت 22:15 پخش مي‌شود.
اين سريال روايتگر زندگي جاويد‌الاثر سردار حاج احمد متوسليان است كه شش مقطع دوران كودكي، مبارزات پيش از انقلاب، ورود به سپاه، آغاز جنگ تحميلي و تمركز در منطقه كردستان، فتح خرمشهر و حضور در كشور لبنان و ربايش او توسط رژيم صهيونيستي را شامل مي‌شود. از زماني كه سينمايي «ايستاده در غبار» كليد خورد، فيلمنامه به گونه‌اي به نگارش درآمد كه قابليت تدوين دو نسخه سريالي و سينمايي از آن پيش‌بيني شده بود. نسخه سريالي اين اثر ماندگار 30 دقيقه از نسخه سينمايي آن بيشتر است كه اين افزايش تايم، مقطع حضور حاج احمد متوسليان در منطقه كردستان و لبنان را به تفصيل روايت خواهد كرد.
 
«ايستاده در غبار» به نويسندگي و كارگرداني محمد حسين مهدويان و تهيه‌كنندگي حبيب‌الله والي‌نژاد محصول سال 1394 است كه در سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر، سيمرغ بلورين بهترين فيلم، سيمرغ بلورين بهترين جلوه‌هاي ويژه ميداني و بصري و سيمرغ بلورين بهترين طراحي صحنه و لباس اين جشنواره را از آن خود كرد. هادي حجازي‌فر، اميرحسين هاشمي، فرهاد فداكار و عماد محمدي در آن ايفاي نقش كردند. چهارشنبه 14 تير و همزمان با سالروز ربوده شدن جاويدالاثر حاج احمد متوسليان، قسمت پاياني اين سريال به روي آنتن خواهد رفت و قرار است جمعه 16 تيرماه هم، فيلم سينمايي اين اثر ارزشمند ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار