کد خبر: 858921
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
درگيري چند پسر جوان به خاطر چشم در چشم شدن به قتل يكي از آنها پايان يافت. متهم مدعي شد در حالت مستي دست به قتل زده است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت يك بامداد سه‌شنبه بيست و ششم ارديبهشت‌ماه امسال، مأموران كلانتري 132 نبرد با تماس تلفني شهروندي از نزاع دسته جمعي خونيني با خبر و راهي محل شدند.
 
بررسي‌ها در محل حادثه نشان داد دو‌برادر 22 و 24 ساله به نام‌هاي رضا و جواد همراه دوست 23 ساله‌شان به نام مسعود با گروه ديگري از جوانان محل درگيري خونيني رقم زده‌اند كه در جريان آن پسر 23 ساله‌اي به نام مهدي از طرف مقابل از ناحيه گردن به شدت زخمي و روانه بيمارستان شده است.
 
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، مأموران دريافتند مهدي كه با ضربه چاقو از ناحيه گردن به شدت زخمي شده بود، سي و يك ارديبهشت‌ماه در بيمارستان جان باخته است. بدين ترتيب با فوت مهدي پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس‌آگاهي به دستور قاضي ايلخاني، بازپرس شعبه هشتم ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران وارد عمل شدند.
 
بررسي‌هاي كارآگاهان نشان داد عامل قتل، رضا است كه پس از حادثه به مكان نامعلومي گريخته است. بنابراين رضا به عنوان متهم به قتل تحت تعقيب مأموران قرار گرفت. در ادامه مأموران دريافتند رضا پس از حادثه به يكي از شهرهاي شمالي كشور گريخته است، اما به تازه‌گي به تهران برگشته است و در خانه يكي از بستگانش در حوالي خيابان خاوران مخفي شده است. سپس كارآگاهان روز شنبه سوم خردادماه، متهم را در مخفيگاهش بازداشت كردند.
رضا در بازجويي‌ها به قتل پسر جوان اعتراف كرد و گفت: شب حادثه همراه برادرم و مسعود مشروب خورده بوديم و داخل بالكن خانه‌مان ايستاده بوديم كه با مقتول و دوستانش كه مقابل خانه ما ايستاده بودند چشم در چشم شديم و مشاجره لفظي كرديم. من بلافاصله به آشپزخانه رفتم و چاقويي برداشتم و به داخل كوچه رفتم كه درگيري ما آغاز شد و من هم ضربه‌اي به مقتول زدم.
 
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم‌جنايي پليس‌آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: «با توجه به اعتراف صريح متهم به درگيري منجر به جنايت، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس محترم پرونده صادر شد و متهم جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار