کد خبر: 858819
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
سرلشکر جعفری:
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:در شرایطی که ملت ایران بیش از هر زمان دیگری به فداکاری سربازان و اقتدار تفنگ‌ها و موشک‌هایش نیاز دارد هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کند که فقط برای حفظ وحدت درباره آن سکوت می‌کنیم.
جوان آنلاين: سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از جلسه شورای راهبردی سازندگی سپاه با بیان اینکه خود را مامور به حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن می‌دانیم، گفت: معتقدیم تلاش برای قطع وابستگی معیشت مردم و اقتصاد کشور از بیگانگان یکی از مصادیق اصلی این حفاظت و حراست است.

وی با تاکید براینکه سپاه هرگز متقاضی کار اقتصادی نبوده است، ادامه داد: ما به درخواست دولت‌ها و با اصرار آنها و بدون آنکه حتی دولت‌ها، به بسیاری از تعهدات خود در قبال سپاه عمل کنند، وارد عرصه سازندگی شدیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه فعالیت اقتصادی و انتفاعی نمی‌کند، افزود: فعالیت‌های سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی، سازندگی و خنثی‌سازی راهبردهای دشمن برای فشار اقتصادی به کشور است. نمی‌شود که آقایان کارهای سخت را با کمترین منافع به سپاه واگذار کنند و با پروژه‌هایی که سپاه می‌سازد عکس یادگاری بگیرند و در حالی که هزاران میلیارد تومان بابت پروژه‌ها بدهکارند علیه سپاه با بی‌انصافی حرف بزنند.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه اگر فعالیت‌های سازندگی سپاه نبود، تحریم‌های ادامه‌دار تاکنون عرصه را بر کشور و دولت تنگ می‌کرد، اضافه کرد: مبنای ما این است که باید ایران را بدون اتکا به بیگانگان بسازیم، همانطور که فازهای مختلف پارس جنوبی و پالایشگاه‌های ستاره خلیج فارس و بسیاری از سدهای عظیم کشور و سدها پروژه دیگر در طول سال‌های اخیر با روحیه جهادی و انقلابی ساخته شد.

** دولتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می‌شود

وی اظهار داشت: در این راه، از سرزنش‌ها نمی‌هراسیم ممکن است ما را صاحبان تفنگ معرفی کنند، بله صاحب تفنگ که سهل است ما صاحب موشک‌های دشمن‌شکن هستیم و آنها را علیه دشمنان و برای حفاظت از نظام، مردم و امنیت ایران اسلامی به کار می‌گیریم و اعتقادمان این است که دولتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می‌شود. ما معتقدیم بیگانگان فقط به فکر منافع خود و دوشیدن ایران هستند و نتیجه اعتماد به آنها جز سرافکندگی و مواجه شدن با خیانت‌های پی در پی آنان نتیجه دیگری نخواهد داشت.

فرمانده سپاه تاکید کرد: در شرایطی که ملت ایران بیش از هر زمان دیگری به فداکاری سربازان و اقتدار تفنگ‌ها و موشک‌هایش نیاز دارد هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کند که فقط برای حفظ وحدت درباره آن سکوت می‌کنیم.

** هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کند

وی در پایان اظهار داشت: ما احساس می‌کنیم که این قبیل اظهارات با هدف ایجاد دوقطبی‌های کاذب، فرافکنی و فرار از عمل به تعهدات در زمینه معیشت مردم و کشور انجام می‌شود در حالی که این روش‌ها دیگر جواب نخواهد داد اما در عین حال سپاه و بسیج همچنان آماده‌اند به هر شکل ممکن در مسیر سازندگی کشور و بهبود معیشت و کاهش آلام اقتصادی مردم توان خویش را در خدمت دولت و مردم قرار دهد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار