کد خبر: 858679
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: سربازان ارتش شبانه روز با هوشياري و تيزبيني به پاسداري از خاك مقدس جمهوري اسلامي ايران پرداخته و تمامي تحركات و تهديدهاي دشمن را رصد و خنثي مي‌كنند.
فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: سربازان ارتش شبانه روز با هوشياري و تيزبيني به پاسداري از خاك مقدس جمهوري اسلامي ايران پرداخته و تمامي تحركات و تهديدهاي دشمن را رصد و خنثي مي‌كنند.
به گزارش ميزان، امير سرتيپ كيومرث حيدري در مراسم تجليل از دست‌اندركاران ويژه برنامه‌هاي گراميداشت 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي ايران و حماسه‌آفريني‌هاي نيروي زميني قهرمان گفت: 29 فروردين يادگار پيام تاريخي و سرنوشت‌ساز معمار بزرگ انقلاب براي تولد دوباره ارتش جمهوري اسلامي ايران است.
فرمانده نيروي زميني ارتش اظهار كرد: پس از به ثمر نشستن انقلاب شكوهمند اسلامي ايران معاندان و مخالفان انقلاب درصدد تضعيف پايه‌هاي انقلاب نوپاي اسلامي ايران بودند كه يكي از اين مؤلفه‌ها انحلال ارتش بود و مي‌خواستند با اين حركت اجازه رشد و بالندگي را از انقلاب بگيرند، اما حضرت امام خميني (ره) با هوشياري و بصيرت و حمايت همه‌جانبه خود از ارتش و تعيين روز 29 فروردين سال 58 به نام روز ارتش خط بطلاني بر افكار شوم معاندان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كشيد.
امير حيدري با بيان اينكه ياد و خاطره امام راحل(ره) در اين روز گرامي و زنده نگه داشته مي‌شود، افزود: بايد از كساني كه دست‌اندركاران برنامه‌هاي فرهنگي و تبليغي و امنيتي اين روز نيز هستند، تجليل و قدرداني شود.
فرمانده نيروي زميني ارتش همچنين گفت: امروز رزمندگان نيروي زميني ارتش با حضور مقتدرانه خود در جاي جاي نقاط مرزي جمهوري اسلامي ايران فرمان معمار بزرگ انقلاب و نايب برحقشان حضرت امام خامنه‌اي (حفظه‌الله تعالي) را لبيك گفته و شبانه‌روز با هوشياري و تيزبيني به پاسداري از خاك مقدس جمهوري اسلامي ايران پرداخته و تمامي تحركات و تهديدهاي دشمنان را رصد و خنثي كرده و اجازه نفوذ هيچ بيگانه‌اي را به داخل اين مرز و بوم نخواهند داد. گفتني است در پايان اين مراسم از مسئولان و دست‌اندركاران برنامه‌هاي 29 فروردين روز ارتش تجليل به عمل آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار