کد خبر: 858563
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
شهردار تبریز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر و معاونان، مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری، همگام با آحاد شهروندان ولایتمدار تبریزی، با حضور پرصلابت خود در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، بار دیگر ندای حق‌طلبی و استکبارستیزی سر دادند.
دکتر نجفی در حاشیه حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس، تاکید کرد: امروز، روزی است که ملت ایران نشان خواهد دادترقه‌بازی‌های دشمن، تاثیری در صفوف وحدت ایران اسلامی نخواهد داشت.

وی همچنین  ضمن ارزیابی اقدامات صورت‌گرفته از سوی شهرداری تبریز در تدارک بخش‌های مختلف مراسم، از تلاش‌های اداره‌کل روابط‌عمومی و بسیج شهرداری تبریز قدردانی کرد.

کارکنان شهرداری تبریز، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با فریاد‌های مرگ‌بر‌اسرائیل، مرگ‌بر‌انگلیس و مرگ‌برآمریکا ضمن اعلام انزجار از جنایت‌های ددمناشانه رژیم غاصب صیونیستی، خشم خود را از سکوت مدعیان حقوق‌بشر و پشتیبانی استکبار جهانی در مقابل مظلومیت تاریخی ملت فلسطین اعلام کردند.

 راهپیمایان همچنین با شعار «مرگ بر داعش صهیونیستی» بیداری ملت‌های مسلمان در مقابل خدعه‌های فرامنطقه‌ای رژیم غاصب صهیونیستی را خواستار شده و با دست‌نوشته‌های ویژه و خودجوش، از اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طراحی و اجرای عملیات لیله‌القدر قدردانی کردند.

اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز پشتیبانی اقلام راهپیمایی را به خصوص در محدوده میدان ساعت و عمارت شهرداری، عهده‌دار شده‌است.

بسیج شهرداری تبریز، از نخستین دقایق آغاز راهپیمایی در انسجام حضور راهپیمایان از مقابل عمارت تاریخی شهرداری تبریز، نقش اساسی ایفا کرد.

حضور کودکان و نوجوان و ابتکارات آن ها در طراحی تابلوها و برخی ماکت ها چشمگیر بود.

 توزیع پرچم‌های مقدس کشورمان در کنار پرچم فلسطین و پوسترهایی با مضامین تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت روز قدس و ایستادگی در برابر قدرت‌های جهانی، از پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط شهرداری تبریز در برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر