کد خبر: 858510
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پسر جوان بعد از مرگ يك‌دختر در بزمي شبانه، جسدش را در حوالي سوهانك دفن كرد و نشاني آن را به پليس خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مرد ناشناسي با مركز فوريت‌هاي پليس 110 تماس گرفت و از كشف جسدي در حوالي سوهانك تهران خبر داد. او مدعي شد: ساعتي قبل در حوالي سوهانك در حال عبور بودم كه متوجه دست يك انسان شدم كه از خاك خارج شده بود. خيلي ترسيدم و قصد فرار داشتم، اما كنجكاوي مرا رها نكرد و نزديك‌تر رفتم و متوجه شدم دست متعلق به زني است كه از خاك خارج شده است. بعد هم با پليس تماس گرفتم.
 
با اعلام اين خبر تيمي از مأموران پليس همراه بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران راهي محل مورد نظر شدند. مأموران در محل حادثه با دست بيرون آمده از خاك روبه‌رو نشدند، اما در بررسي‌هاي بيشتر متوجه قبري تازه شدند. مأموران به دستور بازپرس با كنار زدن خاك با جسد يك دختر مواجه شدند. تيم جنايي در بررسي‌ها جسد، هيچ مدرك هويتي كشف نكردند به همين دليل جسد براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن هويت و علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.
 
پس از اين مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي دختر جوان انجام دادند، اما هيچ سرنخي پيدا نكردند تا اينكه در بررسي‌هاي پرونده افراد گمشده به پرونده دختر جواني به نام سميرا رسيدند كه چندي قبل پدر و مادرش اعلام مفقودي كرده بودند. از آنجايي كه مشخصات ظاهري سميرا با جسد كشف شده شباهت زيادي داشت، مأموران خانواده وي را براي شناسايي به پزشكي قانوني دعوت كردند.  خانواده سميرا در پزشكي‌قانوني جسد دخترشان را شناسايي كردند. يكي از اعضاي خانواده سميرا گفت: سميرا چند شب قبل يكي از دوستانش با  سميرا تماس گرفت و او را به مهماني شبانه‌اي دعوت كرد. بعد از اين تلفن سميرا از خانه بيرون رفت. او قرار بود شب به خانه برگردد، اما نيمه‌هاي شب تلفن همراهش خاموش شد و ديگر از او خبري نشد تا اينكه امروز جسدش را در پزشكي قانوني شناسايي كرديم.  مأموران در تحقيقات فني دريافتند سميرا شب حادثه همراه يكي از دوستانش با نام شهره، مهمان پسر جواني به نام كيوان بوده است.
 
بنابراين كيوان به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد.  وي در بازجويي‌ها در ادعايي گفت: من مدتي است با شهره دوست هستم. حدود سه‌ماه قبل مهماني كوچكي در خانه‌ام گرفتم و شهره همراه سميرا در آن مهماني شركت كردند. در آن مهماني سميرا شربت متادون مصرف كرد و حال خوبي نداشت تا اينكه ناگهان حالش بد شد. پس از اين شهره از خانه‌ام بيرون رفت و من بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم، اما قبل از اينكه عوامل اورژانس برسند، سميرا فوت كرد. خيلي ترسيده بودم به همين خاطر تلفن همراهم را خاموش كردم تا اورژانس براي گرفتن آدرس با من تماس نگيرد، چون فكر مي‌كردم فوت سميرا به گردن من مي‌افتد. در چنين شرايطي چند ساعتي با جسد در خانه تنها بودم تا اينكه تصميم گرفتم جسد را به حوالي سوهانك ببرم و دفن كنم.  وي ادامه داد: وقتي جسد را دفن كردم به خانه برگشتم، اما عذاب وجدان رهايم نكرد. من تا صبح كابوس ديدم تا اينكه با پليس تماس گرفتم و براي اينكه آدرس دفن جسد را اطلاع دهم به دروغ گفتم كه ديده‌ام دست جسدي از خاك بيرون زده است.
تيم جنايي در ادامه شهره را بازداشت كرد. شهره در بازجويي‌ها حرف‌هاي كيوان را تأييد كرد و مدعي شد كه سميرا بر اثر خوردن شربت متادون فوت كرده است. تحقيقات از متهمان تا روشن شدن زواياي مبهم حادثه و مشخص شدن علت اصلي مرگ ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار