کد خبر: 858224
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
ورزشگاه ثامن مشهد

رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: سازمان لیگ تا این لحظه کیفیت ورزشگاه ثامن الائمه(ع) را تایید نکرده‌است.

محمدمهدی برادران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص صحبت‌های اخیر مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص ورزشگاه ثامن الائمه (ع) اظهار کرد: تا این لحظه سازمان لیگ، کیفیت ورزشگاه ثامن‌الائمه را تایید نکرده و طی صحبتی که با مسئولان سازمان لیگ داشتیم، آنها حتی موافق بازدید از این ورزشگاه هم نبودند.

وی ادامه داد: چمن ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشکلات زیادی دارد و علاوه بر این، نبود نور کافی در این ورزشگاه از دیگر مشکلات ثامن‌الائمه است.

برادران خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی نیاز به تعمیرات زیادی دارد و اگر بازی‌های لیگ بخواهد در آن برگزار شود باید با یک سری تغییرات همراه شود.

رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی تصریح کرد: طبق قوانین سازمان لیگ و AFC، نمایندگان سازمان لیگ بعد از اتمام لیگ در هر فصل باید از ورزشگاه‌هایی که قرار است میزبان بازی‌های لیگ برتر سال بعد از آن باشند بازدید کنند، در حال حاضر در مشهد هیچ زمین مناسبی نداریم و متاسفانه زیرساخت‌ها در استان با مشکلات زیادی روبه‌رو است.

وی گفت: در شهرهای اهواز، تهران، تبریز ورزشگاه‌های باکیفیتی در سطح شهر قرار دارند ولی متاسفانه اگر مشکلات ورزشگاه ثامن الائمه(ع) برطرف نشود، باید تمام تمرکز خود را بر روی ورزشگاه امام رضا(ع) بگذاریم.

برادران خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که وزیر ورزش قبل از پایان لیگ داشت قول مساعد داد که تعمیرات ورزشگاه از طریق شرکت بهره‌برداری ورزشی استارت بخورد، ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این مورد انجام نشده‌است.

رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: مکاتبات خوبی با مجموعه آستان قدس انجام دادیم و طی هفته آینده رئیس سازمان لیگ در مشهد حضور خواهدیافت تا به جمع‌بندی لازم در خصوص نحوه میزبانی تیم‌های مشهدی برسند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار