کد خبر: 858194
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
سرخیو آگوئرو

مهاجم آرژانتینی سیتی جدایی از این تیم را رد و عنوان کرد می‌خواهد به فعالیتش در جمع "سیتی‌زن‌ها" ادامه‌ دهد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی سخت به دنبال جذب آلکسیس سانچس برای خط حمله خود است. این‌ در حالی است که مهاجم برزیلی آنها یعنی گابریل ژسوس نیز عملکرد خوبی در سیتی داشته است. همه اینها عاملی نیست که سرخیو آگوئرو به جدایی از منچسترسیتی فکر کند.

سرخیو آگوئرو آرژانتینی در فصل گذشته توانست برای منچسترسیتی ۳۳ گل به ثمر برساند تا بهترین عملکرد خودش را در این تیم‌ ‌ داشته باشد. با این حال هنوز صحبت‌هایی درباره رفتن آگوئرو شنیده می‌شود.

سرخیو آگوئرو درباره آخرین شرایط خود در منچسترسیتی، گفت‌: من در این جا خیلی احساس خوشحالی می‌کنم و دوست دارم تا پایان قراردادم همین جا بمانم. اصلا به این موضوع فکر نکردم که در فصل آینده در تیمی غیر از منچسترسیتی بازی کنم. تمام تمرکزم بر روی این مساله است که کارم را در سیتی ادامه‌ دهم و بتوانم به تیمم کمک کنم تا عناوین خوبی را به دست بیاورم.

او در ادامه‌ گفت‌: فکر می‌کنم فصلی که با منچسترسیتی داشتم برایم بد نبود. درست است که بازی‌های زیادی را از دست دادم و همین باعث شد که نتوانم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم ولی در مجموع فصل خوب و مثبتی با سیتی داشتم و کاملا راضی هستم.

این بازیکن با زدن ۱۶۹ گل، دومین گلزن برتر تاریخ منچسترسیتی است و تنها هشت گل از رکوردار یعنی اریک بروک کم دارد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار