کد خبر: 857952
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) صورت گرفت
نشست حلقه صالحین حضرت زینب (س) با حضور اصحاب رسانه و مربی صالحین و استادیار صالحین در محل حسینیه حضرت علی اکبر (ع) استان ایلام برگزار شد

در این نشست غلامرضا علی محمدی مربی صالحین تربیتی ، بصیرتی برنامه های این حلقه را اعلام کرد . وی با اشاره به اهمیت رسالت اصحاب مطبوعات و حضور رسانه در تمامی عرصه ها گفت : وجود اعضاء وحلقه های صالحین در بیان مشکلات استان و حوزه رسانه تاثیر گذاری ویژه دارد .

در ادامه این نشست اعضاء در مورد مسائل و مشکلات مطبوعات تبادل نظر کردند . همچنین در این جلسه موضوع توزیع ناعادلانه اگهی های سازمانها وادارات استان در حوزه رسانه های مکتوب به عنوان بحث اصلی این نشست مورد نقد وبررسی قرار گرفت .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور استادیار صالحین استان ایلام با اشاره به موضوع امر به معروف ونهی ازمنکر گفت : در روزهای آینده فراخوان امر به معروف ونهی از منکر از طریق رسانه ها اعلام می شود .

وی عنوان کرد : طی دو سال گذشته این فراخوان با همکاری سازمان بسیج رسانه انجام شده وشرکت کننده زیاد داشتیم که به برندگان ان جوایزی اهدا شده است .

استادیارصالحین بیان داشت : حضور اصحاب رسانه وحلقه صالحین می تواند در بحث های حجاب وعفاف و تحکیم خانواده و بحث طلاق اثر گذار باشد .

وی در ادامه گفت : طرحهای تحقیقاتی امر به معروف ونهی از منکر با موضوعات خاص مورد حمایت مالی و معنوی قرار میگیر د.

چراغی پور در پایان با اشاره به اتحاد اخیر که به نام غربی، عربی در یک قبیله انجام شد گفت : از همه اصحاب رسانه میخواهیم در این راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و نگاه ویژه ای به این مسئله داشته باشند و با اجرای برنامه های خوبی در سطح استان اخبار گوناگون را اطلاع رسانی کنند


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر